در حال حاضر یک نسخه جدید «پریمیوم» از تیم های مایکروسافت وجود دارد

در رویداد مایکروسافت Ignite امسال، این شرکت توضیح داد که ویژگی‌های افزودنی حق بیمه اختیاری برای آن نرم افزار ویدئو کنفرانس جلسات را شخصی‌تر، هوشمندانه‌تر و ایمن‌تر می‌کند.



منبع

مایکروسافت اعلام کرده است که یک سرویس پریمیوم برای پلتفرم همکاری Teams به عنوان بخشی از عرضه مرحله‌ای که در سال 2023 به پایان می‌رسد، در راه است.

هوش مصنوعی همچنین به رونویسی جلسات بلادرنگ به 40 زبان کمک می کند. مایکروسافت اعلام کرده است که این باعث می شود جلسات فراگیرتر شوند. این بدون شک درست است، اما حیف است که این ویژگی پس از یک اشتراک پولی قفل شده است. قبلا برای انتشار عمومی اعلام شده بود.

بخوان  خواندن دستخط قدیمی با پلتفرم هوش مصنوعی

پیش نمایش Teams Premium در دسامبر 2022 در دسترس خواهد بود. در دسترس عمومی در فوریه 2023 ارائه می شود، در حالی که چشمگیرترین ویژگی های بهره گیری از هوش مصنوعی (AI) در نیمه اول سال آینده ارائه می شود.

ویژگی های Microsoft Teams Premium

وبینارها، که می‌توانند از قبل در مایکروسافت 365 سازماندهی شوند، در Teams Premium نیز به‌روزرسانی خواهند شد. کاربران به لیست انتظار ثبت نام با تأیید دستی، یادآوری ایمیل خودکار، یک اتاق سبز مجازی و کنترل بر آنچه شرکت کنندگان می بینند دسترسی خواهند داشت.

«جمع‌بندی هوشمند» به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد جلسات را رونویسی کند، از ضبط‌ها برای برچسب‌گذاری لحظات مهم و همچنین فصل‌هایی در ضبط جلسات برای پخش آسان بخش‌های مربوطه استفاده کند.