ربات برد فقط جستجوگر نیست، بانی تخیل است

کراچیک می‌گوید، برخی از کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. گوگلجو ویژگی به نام «جست کن» در بارد ایجاد شده است و در حال بهبود ایجاد پرس و جوهای مرتبط با آن است.

مدیران اجرایی قبلا گفته بودند که این فناوری ممکن است با فناوری جستجو ادغام شود. جستجو بنابراین برای کنار گذاشتن Bard از جستجوی نشان دهنده تغییر نسبت به طرح اولیه است.

کارمندان گوگل متحیر شده اند

نگران این‌ها هستند که وقتی کاربران به پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که پاسخ‌های محاوره‌ای و خلاقانه‌ای را می‌سازند، تغییر تنظیمات می‌دهند، ممکن است این ربات‌ها جایگزین موتور جستجو شوند.

انتهای پیام



منبع

مواردی که اشاره شد، عرضه عمومی اولیه توسط مورد انتقاد قرار گرفت و آن را عجولانه، نادرست و به دور از رویه معمول گوگل و اصطلاحا غیر گوگلی خواندند. وال استریت نیز شرکت الفبت، شرکت مادر گوگل را به دلیل عرضه زودهنگام برد جریمه کرد.

بنابراین انتشار بار مصرف کنندگان نگران سرمایه‌گذاران و در نهایت منجر به کاهش قیمت سهام شرکت الفبت شد، چرا که این نگرانی ایجاد می‌کند که موتور جستجوی گوگل که مرغ تخم طلایی این شرکت است، در خطر جایگزینی قرار گرفته است، زیرا در نهایت به پاسخ‌ها می‌رسد. ریشه‌های مصنوعی روی می‌آورند که پاسخ‌های محاوره‌ای و مبتکرانه‌تری نسبت به نمایش نتایج در یک موتور جستجو است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، مدیران گوگل جستجو کرده و قابلیت‌های ربات هوش مصنوعی Bard را فراتر از جستجوی بیان کنند.

او اذعان کرد که برد یک موتور جستجو نیست، بلکه یک «سرویس هوش مصنوعی مشترک» است که می‌تواند به عنوان یک همدم خلاق برای کمک به شما در اشتعال اولین جرقه عمل کند.

بخوان  برگزاری مناقصه منظومه سنجشی در دستور کار دولتی ها/محصولات فضایی بیمه می‌شوند

«جک کراچیک»(Jack Krawczyk) سرپرست هوش مصنوعی Bard در حین پاسخ به ابزار گفتگوی داخلی گوگل موسوم به Dory گفت: Bard و ChatGPT مدلهای زبانهای بزرگ هستند، نه مدلهای دانش. آنها در تولید یک متن با انسانی عالی هستند، اما آنها مطمئن هستند که متن بر صدای واقعی است، خوب است. چرا ما فکر می کنیم اولین برنامه بزرگ در حول جستجو باشد که در قلب آن اطلاعات واقعی را پیدا کنید؟

به گفته جک کراچیک از سران گوگل، هوش مصنوعی برد این شرکت فقط یک جستجوگر نیست، بلکه شمع تخیل است و می‌توان با موتور جستجوی قدرتمند گوگل ادغام شود.

پاسخ‌های ناموزون و مبهم رهبران گوگل به سوالات متخصصان این شرکت و راه‌اندازی راه‌اندازی عجولانه و زودهنگام این ربات در واکنش به پیشنهاد و موفقیت مثال زدنی ربات ChatGPT، باعث نارضایتی می‌شود و سؤالاتی را در مورد استراتژی تجاری شرکت نزد آنها پیش آورده است.

این گزارش بیان کرد که هنوز مشخص نیست این هوش مصنوعی در آینده در محصولات گوگل گنجانده می شود.

در همین حال، تنور مسابقه توسعه ربات‌های هوش مصنوعی گفتگوگر یا چت‌بات‌ها که با ارائه ربات ChatGPT توسط شرکت OpenAI آغاز شد، بیش از 10 غول فناوری تنها در ماه گذشته نسخه‌های خدمات هوش مصنوعی خود را عرضه کرده‌اند.

بر اساس گزارش CNBC به نقل از کارمندان گوگل که با شرط ناشناس ماندن با این رسانه صحبت می‌کنند، در نتیجه‌ی این دیدگاه‌ها و پاسخ‌های متناقض‌ها، سردرگمی بیشتر از میان افرادی که به‌وجود آمده‌اند.