رونمایی از اولین دوچرخه برقی جهان مجهز به ChatGPT

اورتوپیا از مرسدس بنز در ارائه و یکپارچه سازی ChatGPT با محصولات خود برای مشتریانش پیروی می‌کند. این خودروساز مشهور آلمانی نیز چندی پیش از اضافه شدن ربات گفتگوگر ChatGPT به سیستم چندرسانه ای MBUX خود خبر داد.

اورتوپیا در رویداد EUROBIKE ۲۰۲۳ با معرفی اولین دوچرخه جهان که با ChatGPT یکپارچه شده است، نام خود را بر سر زبانها انداخته است.

در حالی که صدای دوچرخه در آن ویدیو تقریباً رباتیک و مصنوعی به نظر می‌رسد، اما به گفته شرکت سازنده، با استقبال بیشتر کاربران از آن و تنظیم دقیق شرکت، این می‌تواند بهبود یابد.

شکستن مرزها و ارائه دوچرخه سواری برای همه

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، یک شرکت پیشرو در صنعت دوچرخه سواری به نام اورتوپیا(Urtopia) راه حلی برای دوچرخه سواری های طولانی مدت پیدا کرده است.

این شرکت که محصول جدید خود را با عنوان «دوچرخه‌ای با ذهن» یاد می‌کند، ادعا می‌کند که این دوچرخه‌ها هر سفری را شگفت‌انگیز و شادی می‌کند. اورتوپیا با فناوری‌هایی مانند ناوبری GPS داخلی، سیستم ضد سرقت، ویژگی‌های ایمنی هنگام سواری و قابلیت‌های ضبط، یک تجربه دوچرخه سواری ایمن و لذت بخش را برای دوچرخه سواری در تمام سطوح ارائه می‌دهد.

ChatGPT یک ربات گفتگوگر هوش مصنوعی است که توسط شرکت OpenAI توسعه یافته است و در حال حاضر محبوبیت بسیاری پیدا کرده و از آشتیاق و توجه به سمت هوش مصنوعی ساخته شده است.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که دوچرخه‌های هوشمند آن، همراهی استثنایی برای دوچرخه سواران خواهد بود که با کمک ChatGPT و ویژگی‌های تشخیص صدای اورتوپیا، کمک‌های در لحظه را به راکبان می‌کند.

بخوان  قانون آمریکا درباره تراشه‌ها تجارت جهانی را مختل می‌کند

بنیانگذار شرکت Frog Design و ذهن خلاق پشت مفهوم طراحی نمادین «سفید برفی» اپل با این شرکت همکاری کرده است تا Urtopia Fusion را در رویداد EUROBIKE ۲۰۲۳ رونمایی کند.

دوچرخه‌های الکتریکی این شرکت با سکوهای محبوبی مانند Apple Health و Strava ادغام می‌شوند و امکانات را برای دوچرخه سواران ایجاد می‌کنند. همچنین به لطف ادغام داده‌های سلامتی با ساعت‌های هوشمند، دوچرخه سواران می‌توانند بر نوسانات ضربان قلب خود هنگام دوچرخه سواری نظارت کنند.

اورتوپیا به ویژگی‌های هوشمند و پایداری زیست محیطی توجه طراح صنعتی مشهور «هارتموت اسلینگر» را به خود جلب کرده است.

دوچرخه به این داده‌ها گوش می‌دهد و کمک قدرت را به طور خودکار تنظیم می‌کند تا تجربه دوچرخه سواری بهتری را برای راکب رقمی بزند و دوچرخه سواری مسافت بیشتری را بپیماید.

نسخه آزمایشی این دوچرخه به نمایش گذاشته شد و کاربران می‌توانند تنها با فشردن یک دکمه روی فرمان دوچرخه، قابلیت گفتگو با دستیار صوتی ChatGPT را فعال کنند.

تلفیقی از هنر و فناوری

اورتوپیا(Urtopia) نام شرکتی است که اولین دوچرخه جهان را که به ربات مصنوعی مصنوعی ChatGPT معرفی می کند تا راکب خود را به صورت خودکار به نزدیک ترین کافه ها می دهد که امروز باران خواهد آمد یا نه. کلی می‌توانم هر چیزی را از آن بپرسم.

سازگاری با Strava این امکان را برای راکبان این دوچرخه فراهم می‌کند تا با دوچرخه سواری راحت همراه با دیجیتالی معتبر که به دست می‌آورد، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این امر برای مردم بیشتر به استقبال و استفاده از دوچرخه سواری نسبت به سایر اشکال حمل و نقل است که آلاینده هستند.

بخوان  بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را می‌کند

دوچرخه اورتوپیا فیوژن(Urtopia Fusion) جدید و بسیار مورد انتظار و یک اثر هنری با بدنه کامل فیبر کربنی با وزن کمتر از ۲۰ درصد است. طراحی صنعتی شیک آن و سازگاری آن با تمام جاده‌ها، اسلینگر را بر آن داشت تا آن را «آیفونی در دنیای دوچرخه‌های الکتریکی» لقب دهد.

ادغام ChatGPT با این دوچرخه به دوچرخه‌سوار اجازه می‌دهد تا از دوچرخه برای رسیدن به نزدیکترین کافه یا هر جایی که راکب می‌خواهد، کمک بگیرید و همچنین می‌توانید ویدیو را بخواهید تا مکالمه‌ای را در هر موضوعی، مواردی که در یک تبلیغات تبلیغاتی نشان داده شده است. ، شروع کند.

انتهای پیام



منبع