رونمایی ویژگی جدید ابداعی شرکت بیام‌و

نمایشگاه CES ۲۰۲۳

وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی می‌کنیم که زیربنای تخصصی دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.

دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد.

مدل‌های Neue Klasse از ۸۰۰ ولت با قابلیت‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که به صاحبان آن امکان می‌دهد تا ۳۰ دقیقه سریع‌تر از مدل‌های برقی دیگر شارژ خودروی خود را از ۱۰ درصد به ۸۰ درصد برسانند.

شرکت خودروسازی بیام‌و در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ مفهوم جدید خود را به «ویژن کار» (Vision Car) معرفی خواهد کرد.

در این نمایشگاه بزرگترین برندهای جهان به فعالیت می‌پردازند و با شرکای جدید دیدار می‌کنند و زیرک‌ترین مبتکران پا به عرصه می‌گذارند.

Neue Klasse یک فرصت به فرد برای ساخت و طراحی یک چیز از روی یک ورق کاغذ خالی ارائه می‌دهد. اولین خودروهایی که با زبان طراحی جدید BMW طراحی می‌شوند، خودروهای سری ۳ مبتنی بر Neue Klasse و نسل دوم iX3 خواهند بود.

بیام‌و در نهایت خط خودروهای الکتریکی خود را با مدل‌هایی از رده‌پرتیراژ به انواع خاص با عملکرد بالا توسعه خواهد داد. در حالی که این روند ادامه دارد، خودروهای موتور احتراق داخلی این شرکت همچنان بر روی پلتفرم‌های دیگر ساخته می‌شوند.

نمایشگاه CES همه جنبه های فناوری را شامل می شود. از جمله مواردی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید فناوری‌های مربوط به حوزه فناوری‌های مصنوعی، انرژی، خودرو، سلامت، سرگرمی، صفحه‌های نمایش و تلفن‌همراه، وسایل خانه، ربات، فناوری‌های 5G و بسیاری از فناوری‌های دیگر هستند.

بخوان  گندمی که می‌تواند به سرطان را کاهش دهد

این تنها اطلاعاتی است که در حال حاضر در مورد این مفهوم جدید منتشر شده است. اندازه و طراحی آن ناشناخته است، اما بدون شک کاملاً برقی خواهد بود. دیدن این احتمالاً از باتری‌های سلول دَوار (باتری‌های سلول گرد) جدید شرکت BMW استفاده می‌کند، بسیار جالب خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، برنامه شرکت بیامو برای آینده تولید تعداد زیادی خودروی جدید است. این شرکت در حال حاضر مجموعه‌ای قدرتمند از وسایل نقلیه الکتریکی دارد، اما پلتفرم جدید آن تنها بر روی برقی‌سازی خواهد بود.

نمایشگاه فناوری CES از روز سه‌شنبه سوم ژانویه (۱۳ دی) آغاز می‌شود و دو روز اول آن به خبرنگاران اختصاص می‌یابد. در روز پنجشنبه پنجم ژانویه(۱۵ دی) در این نمایشگاه به روی عموم باز خواهد شد. این نمایشگاه تا روز یکشنبه هشتم ژانویه(۱۸ دی) ادامه خواهد داشت.

الیور زیپس رئیس هیئت مدیره BMW یک سخنرانی کلیدی پیش از رونمایی در نمایشگاه23 خواهد داشت که امیدواریم BMW چشم انداز آینده شرکت را روشن کند.

نسل ششم سلول‌های لیتیوم-یون بیام‌و در مقایسه با سلول‌های منشوری که می‌توانند از آن استفاده کنند، انرژی چگالی بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. بیام‌و وعده «یک جهش بزرگ در فناوری» را داده است، زیرا سلول‌های دوار خودروهای الکتریکی را در چرخه WLTP تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهند و سرعت شارژ را نیز به همان نسبت افزایش می‌دهند.

نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ به دلیل نشانه‌هایی که کوید-۱۹ کاملاً آنلاین برگزار می‌شود و در سال ۲۰۲۲ بار دیگر به سالن‌های شرکت‌های بزرگ مرکز همایش لاس وگاس بازگشتند.

بخوان  مشاهده اولین کمربندهای تشعشعی در خارج از منظومه شمسی

نمایشگاه CES در اولین سال ۱۹۶۷ در شهر نیویورک به اجرا درآمد. از آن زمان رونمایی از زندگی هزاران محصول در این نمایشگاه است که بسیاری از آنها ما را تغییر داده است.

از آخرین نمایشگاه CES که در شرایط عادی در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، موارد زیادی تغییر کرده است. اقتصاد زیر و رو شده است. زنجیره‌های تامین‌کننده خود به مشکل خورده‌اند و نگرش‌ها بیش از حد تغییر کرده‌اند، زیرا تغییرات آب و هوای هرچه بیشتر راه را به بحث و گفتگوها باز کرده‌اند و همیشه مانند فناوری‌های رو به جلو حرکت می‌کنند و با چالش‌های جدید زندگی ما از کووید مقابله کرده‌اند. .

انتهای پیام



منبع گفتنی است که شرکت BMW چند ماه پیش مفهوم جدید Vision Car خود را معرفی کرد، چرا که این شرکت در حال حرکت به سمت یک زبان طراحی و سبک جدید است.

نوید یک جهش بزرگ در فناوری