شاهدان بشقاب پرنده‌ها هفته آینده در مقابل کنگره آمریکا شهادت می‌دهند

انتهای پیام



منبع

گزارش‌های گزارش‌ها دارای توضیحاتی هستند که مانند آن‌ها، سیستم‌های هوایی بدون سرنشین و پدیده‌های طبیعی یا سایر منابع قابل شناسایی بوده‌اند، در حالی که تنها درصد بسیار کمی از آنها را می‌توان غیر عادی و غیرقابل توضیح نامید.

بورچت مشخص کرد که هدف از این جلسه ارائه شواهدی از موجودات فرازمینی یا بشقاب پرنده‌ها و برخورد از جنس عاطفی نیست، بلکه بیشتر به حق مردم برای دانستن و اعتماد اعتماد بین دولت و شهروندانش است.

بورچت می‌گوید: «ما در این هیئت متخصصانی می‌بینیم و از برخی سازمان‌ها بازخورد می‌گیریم. من از حکومتی که به مردم اعتماد نمی کنم، خسته شده ام.

کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در حال حاضر برای برگزاری جلسات استماع در مورد دولت و به‌ویژه ارتش در بشقاب پرنده‌ها می‌دانند، قرار است افشاگران یوفوها هفته آینده در مقابل آنها شهادت دهند.

وی افزود: ما پنهان کاری را تمام کرده‌ایم.

گروهی از نمایندگان مجلس آمریکا در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی، بیشتر قانون در مورد جلسه استماع آتی ارائه کردند. شاهدان این جلسه شامل دیوید گراش به همراه دو خلبان سابق نیروهای دریایی خواهند بود که یکی از آنها ویدئویی از یک یوفو را در نزدیکی جت جنگنده خود گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، بزرگ‌ترین جلسه استماع عمومی درباره پدیده‌های هوایی ناشناس که با نام یوفو (UFO) نیز می‌شوند، از هفته آینده آغاز می‌شود.

دفتر پنتاگون مسؤول بررسی یوفوهاست، بیش از 800 مورد از آنها را در چند دهه بررسی کرده است، اما می‌گوید که نمی‌تواند یک از آنها را به بیگانگان مرتبط کند.

بخوان  چین به کمک هوش مصنوعی وضعیت افراد را بررسی می‌کند

خبرنگاران از کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مورد اینکه آیا به یوفوها و فرازمینی‌ها اعتقاد دارند یا خیر، می‌پرسند. وی پاسخ داد: من به بررسی ادامه خواهم داد.

این اطلاعیه توسط یکی از نمایندگان کنگره آمریکا به نام تیم بورچت(Tim Burchett) رئیس کمیته نظارت کنگره از طریق توییتر اعلام شده است. وی نوشت: کمیته نظارت مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه مورخ ۲۶ جولای جلسه استماعی درباره یوفوها برگزار خواهد کرد.

مقام اطلاعاتی مدعی است که یک دولت هواپیماهای بیگانه دارد

بر اساس گزارش‌ها، دیوید گراش ادعا می‌کند که دولت ایالات متحده در حال اجرای یک برنامه مخفی است که برای بازیابی بقایای فضاپیمای غیر انسانی و تلاش برای مهندسی معکوس این فناوری فناوری است.

تصمیم برای برگزاری این جلسه در پی ادعاهای تایید شده توسط یک مقام اطلاعاتی سابق به نام دیوید گراش(David Grusch) مبنی بر این که ارتش ایالات متحده احتمالاً فضای بیگانه سقوط کرده است، گرفته شده است. نمایندگان کنگره آمریکا در واکنش به این ادعاها گفته‌اند که درباره این پدیده‌های هوایی ناشناخته بیشتر تحقیق می‌کنند. این در حالی است که پنتاگون این ادعاها را رد کرده است.

وی افزود: ما قرار نیست شما را با یک مرد سبز رنگ کنیم. موضوع این نیست. این است که مردم آمریکا شایسته می دانند و بهتر است مراقب دولتی باشند که به مردمش اعتماد ندارند.

بورچت همراه با یکی دیگر از نمایندگان به نام آنا پائولینا لونا از فلوریدا، تحقیقات این هیئت را در مورد یوفوها رهبری می‌کنند. می‌گویند که با مخالفت آنها با سازمان‌های دولتی مواجه می‌شوند، اما مصمم به ادامه می‌دهند.

بخوان  نحوه لغو ارسال پیام در اینستاگرام

سپس به شوخی گفت: اما فکر می کنم اگر یک بشقاب پرنده پیدا کرده بود، وزارت دفاع به ما می گفت. زیرا احتمالاً می‌خواهند پول بیشتری درخواست کنند.

مک کارتی افزود: من دوست دارم همه حقایق و اطلاعاتی را که داریم، ببینم. من از اینکه مردم آمریکا ببینند ما چه داریم و به کجا می‌رویم، حمایت می‌کنم.