شوک، وحشت – به روز رسانی ویندوز 10 برخی از چاپگرها را خراب کرده است… دوباره

با هر شانسی، مایکروسافت در کوتاه مدت این موضوع را بررسی خواهد کرد، در صورتی که این شرکت قبلاً این کار را نکرده است. برای مایکروسافت خوب نیست که باگ دیگری در مورد چاپگرها ظاهر شود، زیرا ویندوز 10 در گذشته بیش از سهم خود از گرملین های پرینتر شکن دیده است.

با توجه به راه حل ذکر شده برای اشکال چاپگر، طبیعتاً ما باید گزارش های فردی را با احتیاط دریافت کنیم (و آنچه با یک سیستم و چاپگر کار می کند، ممکن است با دیگری نباشد – زیرا همیشه مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد). با این حال، به نظر می رسد که می تواند ارزش یک عکس را داشته باشد.

امیدواریم به زودی خبر رسمی را دریافت کنیم و مایکروسافت آخرین مشکل چاپگر را حل کند. تا آن زمان، اگر تحت تأثیر قرار گرفته اید، راه حل ذکر شده بهترین شانس شما برای حفظ به روز رسانی در محل است – و سطوح امنیتی شما در حد صفر است.



منبع

به نظر می‌رسد مدل‌های برادر، طبق موضوعات موجود، تحت تأثیر قرار می‌گیرند Reddit (در برگه جدید باز می شود) و انجمن پشتیبانی مایکروسافت Answers.com، اما اشاره ای نیز به یک وجود دارد پرینتر لیزری کانن (در برگه جدید باز می شود) شکست در کار

آپدیت مورد نظر KB5025221 و به عنوان جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود) برداشت، گزارش هایی وجود دارد که این وصله برخی از چاپگرها را به طور جزئی یا کامل خراب کرده است.

البته مشکل این راه حل این است که با حذف KB5025221، پوششی برای آخرین اقدامات امنیتی ارائه شده به ویندوز 10 با به روز رسانی تجمعی آوریل ندارید – که به سختی یک وضعیت ایده آل است.

اوه، و مشکل نهایی این به‌روزرسانی این است که برخی از افراد نمی‌توانند آن را نصب کنند، اگرچه خرابی‌های نصب برای ویندوز 10 (و ویندوز 11) چیز جدیدی نیست.


تجزیه و تحلیل: مشکلات چاپگر چیز جدیدی نیست

به‌روزرسانی انباشته ویندوز 10 برای آوریل که هفته گذشته منتشر شد، برای برخی از کاربران آچارها را در دستور کار قرار داده است، زیرا گزارش‌هایی از برخی مشکلات جدی در چاپگرها و غیره می‌شنویم.

KB5025221 همچنین باعث ایجاد مشکل در خارج از چاپگرها می شود، به طوری که برخی از افراد گزارش می دهند که پس از به روز رسانی، هر بار که مرورگر کروم گوگل را فعال می کنند، می بینند که منوی تنظیمات پیش فرض برنامه ها ظاهر می شود.

با این حال، همچنین شایان ذکر است که یک کاربر در Answers.com ادعا می کند که مشکل را حل کرده است (در برگه جدید باز می شود)، با مسیری که طی شده عبارت بود از حذف کامل چاپگر از سیستم، دانلود آخرین درایور و نصب مجدد دستگاه (این با Brother HL-L3219CW بود).

ما همچنین گزارشی از کار نکردن یک هارد دیسک اکسترنال پس از به‌روزرسانی تجمعی دیده‌ایم، اما از آنجایی که در این مرحله فقط یک شکایت است، واقعاً جای نگرانی نیست – هنوز.

برخی از مردم متوجه شده اند که چاپگر آنها دیگر چاپ نمی کند – و آن را به وزن کاغذی گران قیمت و بسیار سنگین تبدیل می کند – در حالی که گزارش دیگری اشاره می کند که اسکنر با یک چاپگر چند کاره Brother خراب شده است. حذف به‌روزرسانی KB5025221 برای رفع این مشکل پیدا شد، بنابراین به نظر می‌رسد این وصله در اینجا مقصر است.

بخوان  نتایج مثبت یک درمان جدید سرطان خون بر ۷۳ درصد از بیماران

نکته جالب این است که کاربر گزارش رفع مشکل فوق را یادداشت می کند که آنها یک چاپگر USB دارند – بخشی از راه حل این است که آن را جدا کرده و سپس دوباره وصل کنید – و به روز رسانی جدید با درمانی برای چاپگرهای USB ارائه می شود که توسط ویندوز به عنوان دستگاه های چند رسانه ای گزارش می شوند. 10. طرح این سوال که آیا آن قطعه خاص از له کردن حشرات بیشتر از آن که حل کرده است، مشکلاتی ایجاد کرده است، اما البته نمی‌توانیم با اطمینان بدانیم.