علت قطعی گسترده اینترنت در تهران و البرز چه بود؟ 1 بیتی

این یک بسته ۴۰ گیگ تا پایان سال است و برای سال بعد این بسته برای کل سال ۵۰ گیگ خواهد بود. به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، به رسم سالهای گذشته، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد امسال نیز به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، یک بسته رایگان اینترنتی به خبرنگاران هدیه می دهد. سرویس سیاسی جوان آنلاین: در حاشیه جلسه هیات دولت عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بسته ۲۰۰ گیگی اینترنت برای خبرنگاران فعال خواهد شد. از فناوری یادگیری عمیق در کسب و کار به طور گستردهای استقبال شده و به احتمال زیاد به مرور استفاده از آن در میان عموم مردم افزایش یابد. تحقیق میدانی گسترش نیوز نشان میدهد به طور میانگین از هر ۱۰ خبرنگار فقط ۲ نفر موفق به دریافت این سهمیه شده و سامانه حدود ۸۰ درصد خبرنگاران را شناسایی نکرده است. هوش مصنوعی به منظور شناسایی آسیب های زراعی توسط سنسورهای مخصوص در هواپیماهای بدون سرنشین گرفته تا تلفن های هوشمند مستقر شده است. هر چیز منحصر به فردی از طریق سیستمهای محاسباتی جاسازی شده قابل شناسایی است.

برخی از سایت های پر بازدید داخلی روی این شبکه ها واقع شده اند و کاربران می توانند از اینترنت نیم سایت 1biti بها استفاده کنند. این را میتوان به منزله پایان اینترنت جهانی تعبیر کرد؛ در واقع اینترنت فعلی در ۱۰ سال آینده به این شکل نخواهد بود. در واقع یک دهه سرویسهای مربوط به اینترنت جهانی و آمریکایی را مشابه سازی کرد. موسسه “CareerBuilder” لیست برترین مشاغل برای سال آینده میلادی را منتشر کرد. این در حالی است که شرکت ExxonMobil در سال ۲۰۰۶ برترین شرکت از نظر میزان سرمایه بازار بوده است. عرف هواداری از یک کمپانی اینگونه است که کاربر همواره بعد از خرید محصول جدید کمپانی مورد علاقه خود، آن را از هر نظر ارزیابی و در صورت مشاهده نقص یا پسرفت،از آن کمپانی نا امید و حتی روی گردان میشوند.اما این مسئله در مورد هواداران اپل اصلاً صدق نمیکند، چراکه رابطه میان آنها و کمپانی،هیچ ارتباطی با کیفیت و امکانات محصول ندارد، بلکه “صرف خرید کردن از اپل” است که برای هواداران جذابیت دارد.

طبق اطلاعات و اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، مشترکان خانگی و تجاری ارتباطات پهنباند ثابت، ۱۱میلیون و ۳۵ هزار و ۱۴۶ نفر را شامل میشود. وی افزود: روز دوشنبه هم یکی از حوضچههای شرکت مخابراتی ایران در خیابان کارگر دچار آتشسوزی شد که باعث قطع ارتباطات مشترکان شرکت ایرانسل به مدت چهار پنج ساعت و مشترکان شرکت مخابرات شد. شرکت مخابرات هم حتماً باید ضرر و زیان مشترکان خود و ایرانسل را جبران کند. بر این اساس طبق اعلام مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی، فهرست اسامی خبرنگاران که از سوی وزیر ارتباطات مطرح شده، باید مورد تایید معاونت مطبوعاتی یا صداوسیما باشد و این فهرست روز گذشته فرستاده شده است. از این رو اگر قرار باشد برای برقراری یک ارتباط داخلی، پهنای باند به خارج برود، با وجود مجموعهای از واسطه، این هزینه اتصال افزایش خواهد یافت و در نهایت اینترنت داخلی با هزینه بالاتری در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. البته از لحاظ اقتصادی هنوز فاصله ی زیادی تا تولید انبوه آن وجود دارد و با توجه به وجود مزارع بزرگ پرورش دهنده ی گوشت قرمز در آمریکا و دیگر کشور ها، ممکن است از نظر قانونی با مشکلاتی مواجه شود.

به احتمال خیلی زیاد وقتی ریزِ مصرف­تان را بررسی کنید، متوجه می­شوید با اینکه متناسب با حجم مصرفیتان، بسته­ اینترنتی خریدید، اما ناغافل حجم بستۀ اینترنت شما به پایان رسیده و از این قضیه اطلاعی نداشتید. وزیر ارتباطات: تاکنون ۳ الی ۴ بار از ماهواره خیام سیگنال دریافت کردیم، خط تولید مشترک ماهواره خیام را با کشور روسیه راه اندازی خواهیم کرد. وی ادامه داد: برای پرتاب ماهواره خیام بیش از ۴۰۰ ساعت جلسه با طرف روسی برگزار شد، نسخه دوم، سوم و چهارم ماهواره خیام را به شکل مشترک خواهیم ساخت. اگر هنوز از اپلیکیشن همراه من استفاده نمیکنید، نسخه اصلی را از وبسایت همراه اول دانلود کنید. نسخه های جدید این دستگاه به دلیل سادگی در استفاده مورد تحسین قرار دارند اما جامعه تکنولوژی جهان هرگز آنچه در ابتدا به عنوان اولین نمونه از Zune ارائه شد را فراموش نخواهد کرد. مثال بالا نمونه ­ی ساده شده­ای از توانایی­های هوش مصنوعی است هوش مصنوعی کاربرد­های بسیار پیچیده و خارج از توان انسان دارد.

بخوان  پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت روز-دراگمد

GBoard از نمونه روانتر الگوریتم تانسورفلو استفاده میکند. با این وجود، اصطلاح هوش مصنوعی بازی، اغلب، به مجموعه ای وسیع از الگوریتم هایی که شامل تکنیک های تئوری کنترل، رباتیک، گرافیک رایانه ای و علوم رایانه می باشد، مربوط است. این سرویس با راهکارهایی ساده دسترسی به سرعتهایی بسیار بالاتر (۱۰ برابر سرویسهای نسل قبلی ADSL) را برای شما فراهم میکند. البته سرعت دانلود روی اینترنت VDSL نزدیک به پنج برابر سرعت دانلود ADSL است و سرعت آپلود آن نیز ۱۰ برابر ADSL است. در سطح فنی تعریف از شبکه، مربوط به اتصال یک سری ابزار و دیوایس میشود و دولت نیز بارها تاکید کرده که با توسعه زیرساخت، شبکه ایجاد کرده است. زارعپور تاکید کرد: سامانه ثبتنام برای واگذاری بستههای رایگان اینترنت به سه دهک پایین جامعه، اجرایی شد و نزدیک به یک میلیون خانوار ثبتنام کردند و از ابتدای مردادماه این بسته برایشان فعال شده است. بعد از ارسال این پیامک بین دو تا سه دقیقه، از طرف اپراتور پیامکی که حاوی اطلاعات بسته شما باشد، برایتان ارسال خواهد شد. ما جلسهای برای بررسی این دو حادثه داشتیم و عامل اصلی که باعث بروز این حوادث شده بود، متاسفانه عدم رعایت اصول حرفهای توسط این اپراتورها بود که در آن اصول پدافند غیرعامل هم رعایت نشده بود.

عیسی زارعپور درباره اینکه پس از اتفاقات اخیر در حوزه زیرساختهای شبکه مخابراتی کشور بحثهایی پیرامون ارتقاء امنیت این شبکه مطرح شد، وزارت ارتباطات و فنآوری چه اقداماتی در این زمینه انجام داده است، گفت: بحثهایی را به شکل جدی در حوزه ارتقاء امنیت زیرساختهای ارتباطی کشور پیگیری میکنیم تا بتوانیم فضایی امن برای کسب و کارهای مردم فراهم کنیم. تکنولوژی تشخیص چهره امروز به بخش مهمی در امنیت سایبری، خرید و فروش اینترنتی و بازاریابی تبدیل شده است. این در حالی است که بسیاری از دستگاههای اینترنت اشیا به اصول اولیه امنیت مانند رمزگذاری دادهها فکر نمیکنند. دیگه همه می دونن که اگه الان علم الکترونیک و کامپیوتر رو از بشر بگیرن باید مثل انسان های اولیه زندگی کنیم .

ابزارآلات و وسایل غواصی امروز با امکانات و امنیت فوق العاده ای که ارائه میدهند، باعث لذت بردن همه افراد، حتی غواصان آماتور، از شگفتیهای اعماق دریا میشوند. بدین ترتیب خبرنگاران پس از ورود به سامانه و با کلیک برروی مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران، از اینکه مشمول دریافت خبر هدیه اینترنت خبرنگاری هستند یا خیر، مطلع خواهند شد. اعلام کردند که سامانه وزارت ارتباطات آنها را مشمول دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران ندانسته و امسال بر خلاف دوره های قبل از سهمیه مذکور، محروم خواهند بود. حالا دیگر این روزها با وجود شبکههای اجتماعی استفاده از این بستهها خیلی بیشتر از قبل شده و آگاهی از چگونگی خرید بسته اینترنت همراه و نحوه استعلام باقیمانده آن تقریباً ضروریست. باید بازگشایی شود و هیچ شرکتی نمیتواند از قبل از قیمتهای دیگری باخبر باشد.

این آیندهپژوه ادامه داد: چرا که ملزومات فضای فعلی اینترنت، ذیل جهان تک قطبی بعد از جنگ جهانی دوم ایجاد شده است؛ زمانی که اساساً اینترنت و مفهومی از شبکه وجود نداشت و به همین دلیل شبکه اینترنت هم جهت و همسو با پروسه جهانی سازی که نظام سرمایه داری آمریکایی دنبال کرد، توسعه یافت. در این روش با استفاده از تکنیک های دقیق و همراه با فناوری های رایانه ای عکس سه بعدی از دهان و دندان ها تهیه می شود که با استفاده از آن می توان ساختار استخوان فک را ارزیابی نمود و می تواند محل کاشت ایمپلنت دیجیتال را تعیین نمود در این روش دیگر خطای انسانی وجود ندارد و در صد fail شدن به شدت کاهش می یابد تنها مشکل می تواند از سمت بیماران و بی توجهی آن ها صورت گیرد.

بخوان  اینترنت Abuse - چگونه این کار را انجام دهیم

اما مساله مهم در تعریف کلانتر شبکه ملی اطلاعات، مناسبات درون شبکه است که باید مورد توجه قرار میگرفت. بهخاطر همین موضوع و عدم توجه به باقیمانده اینترنت همراه اول میزان مصرف با تعرفۀ آزاد محاسبه شده که نتیجه­اش میشود یک قبض با مبلغ بالا! ابزارهایی برای ساخت یک صفحه فرود (Landing Page) و ایجاد A/B تست (در این تست، به نیمی از کاربران وبسایت، یک آیتم و به نیمی دیگر، آیتم دیگری را نشان میدهید و بررسی میکنید که کدام مورد بازخورد بهتری دارد تا از آن به عنوان آیتم نهایی استفاده کنید) با یک جستجو قابل یافتن هستند و به شما کمک میکنند نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید. از همه همکاران عزیز و همراهانی که برای تحقق اهداف این شرکت تلاش میکنند قدردانی میکنم و باور دارم که با برنامهریزی منسجم و همراهی خانواده ارتباطات چه در دولت و چه در بخش خصوصی، ایران اسلامی ما به زودی به قطب ارتباطی در منطقه خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

پژوهشگر مرکز تحقیقات و آینده پژوهی سازمان فضای مجازی سراج ادامه داد: اما اگر عمیقتر به موضوع نگاه کنیم، بحث این است که اساساً ترافیک اینترنت که در هر کشوری تولید میشود جزو قلمرو سرزمینی آن کشور محسوب میشود. اینترنت ADSL جزو قدیمیترین سرویسهای اینترنت در جهان است که با استفاده از خطوط تلفن ثابت و بدون ایجاد مزاحمت برای تماسهای صوتی (اتفاقی که در دایالآپ رخ میداد)، اطلاعات را از مراکز مخابراتی به روی مودم میآورد. اگر هنوز عضو نشدید، سریعاً یک حساب کاربری بسازید و اگر قبلاً عضو شدید شماره تلفن و رمز عبورتان را وارد کنید تا وارد پنل شخصی شوید. همچنین این طرح به مهمترین سرمایه آنها یعنی اعتماد کاربران و امید همکارانشان لطمه جدی وارد میسازد.

اما این افزایش مالیات یک خطای غیرضروری بود؛ چراکه دولت هیچ نیازی به افزایش مالیات در این مدت زمان نداشت و میزان بازپرداخت اوراق قرضه دولت به صفر رسیده بود. همانطور که سرویسهای Dial Up در مدت زمان کوتاهی جای خود را به سرویسهای ADSL دادند، وقت آن است که این سرویس هم با سرویسهای ثابت پرسرعتتر و بهروزتر جایگزین شود. به این ترتیب «مارک هوارد» با درآمد سالانه ۱/ ۴۱ میلیون دلاری این جایگاه را در اختیار خودش گرفته است. اما برای بومی سازی پیامرسانها و موتور جستجو، در زمان خودش اولویت قائل نشدیم و به همین دلیل موفق نبودهایم. داده ها باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا متخصصان هوش مصنوعی بتوانند بدون صرف زمان برای بهبود کیفیت داده، جریان داده را ایجاد کنند. هوش مصنوعی میتواند در حوزه رسانههای اجتماعی کمک کند تا روندها، هشتکها و الگوها تشخیص داده شده و رفتار کاربر درک شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات درباره آخرین وضعیت «طرح صیانت» گفت: یک عده بلاخره جو سازی میکنند و نان میخورند و اِلا چیزی به اسم «طرح صیانت» تصویب نشده است که بخواهد اجرایی شود. به گزارش ایسنا به نقل از روابطعمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی، طی هماهنگیهای صورت گرفته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد که امسال و برخلاف سنوات گذشته که اپراتورها راسا و بر اساس لیستهای قدیمیِ خود اقدام به برقراری اینترنت برای خبرنگاران میکردند، فهرستِ بهروزِ خبرنگاران و فعالان رسانهایِ عضو سامانه جامع رسانههای کشور به وزارتخانه ارتباطات ارسال شود. با هوش مصنوعی، ماشینها میتوانند به طور مؤثر کار کنند و حجم وسیعی از دادهها را در یک چشم به هم زدن تجزیه و تحلیل کنند و مشکلات را از طریق یادگیری بانظارت، بینظارت یا نیمهنظارت حل کنند. عظیمی به موضوع دادهکاوی به عنوان یکی دیگر از مباحث مرتبط با پهنای باند اشاره کرد و افزود: از جهت دادهکاوی نیز این حجم از اطلاعات که در حال تولید است، میتواند تحلیل دقیقی از فضای داخلی کشورها و مناسبات آن، در اختیار داده کاوان قرار دهد و در صورتی که این اطلاعات به خارج از کشور درز کند، خطرناک خواهد بود.

بخوان  هوش مصنوعی چیست؟ 1 بیتی
بلکه موضوع ساماندهی ترافیک داخلی در کشور برای ایجاد مزیت و ارزش افزوده است. این دانش یک ارزش افزوده برای کشورها ایجاد میکند و در صورتی که ترافیک این داده به خارج از کشور برود، ما این مزیت و ارزش را از دست دادهایم. قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید! در تولیدات بسیاری از محصولات ربات ها جایگزین مناسبی برای انسان ها هستند و این جایگزینی هم تا حدودی رخ داده است که برای علت آن می توان به کم شدن اشتباهات تولید و کاهش هزینه ها اشاره کرد. درحالیکه نه تماسهای زیادی داشتید و نه حتی پیامک آنچنانی برای دوست و آشنا ارسال کردید، هزینه زیادی را باید بپردازید، علت چیست؟ اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.

برای مثال چینیها چند برابر آمریکا و هند از اینترنت استفاده میکنند. وی با اشاره به اقدامات کشورهای مختلف برای ایجاد شبکههای ملی و یا ائتلافهای منطقهای گفت: چین شبکه ملی با قدرتی دارد؛ روسیه و هند و برزیل نیز همینطور؛ حتی اروپا هم قصد دارد که شبکههای داخلی خود را داشته باشد. همگی با استفاده از اپ همراه من انجام میشود. آدرسهای اینترنتی که با www که مخفف World Wide Web است شروع میشوند همگی وب هستند. اما هنوز بهطور دقیق مشخص نشده که آیا ویژه گیمرها طراحی شده یا تولیدکنندگان محتوا یا همه این موارد؛ با این حال، طراحی و قابلیتهای این نمایشگر، نشان میدهد که میتوان از آن در حالتها و کاربردهای مختلف استفاده کرد. در عوض، طراحی هوش مصنوعی خودکار شفاف تر و قابل تفسیرتر، کلید جلب اعتماد کاربران انسانی است، اما چنین طراحی به خودی خود یک چالش بزرگ است. در این گزارش آمده است: ۲۰۲۱ سال خودروهای الکتریکی است و در طراحی باتریهای این خودروها هزینه کمتر و افزایش فاصله بین شارژهای الکتریکی آنها مورد توجه قرار گرفته است؛ درواقع هزینه بالا و تعدد دفعات شارژ این خودروهای الکتریکی از موانع اصلی تولید انبوه آنها در جهان محسوب میشد و همه خودروسازان جهان به آن روی خوش نشان نمیدادند، اما طبق گزارش این مؤسسه، انتظار میرود با رفع این مشکلات اوضاع به گونهای پیش برود که میزان فروش خودروهای EV از ۲.۲ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰ به ۴۰ میلیون در سال ۲۰۲۵ برسد.

به گفته او حریق با کمک آتش نشانی در مراحل اولیه اطفاء و رفع اختلال از سامانه های فنی انجام شد. تا پایان دولت سیزدهم هدفگذاری کردیم که به فناوری ساخت ماهواره با دقت یک متر برسیم. یادگیری عمیق در حال محبوب شدن است زیرا مدل ها قادر به دستیابی به دقت پیشرفته هستند. امکان ساخت ماهوارههای با دقت ۱۰ متر را در کشور داریم. این پژوهشگر با اشاره به سیاستهایی که کشور چین در بومی سازی سرویسهای آمریکایی از ۱۰ سال پیش دنبال کرد، توضیح داد: چین از دهه پیش حرکتی را تحت عنوان کپی برداری خدمات آمریکایی آغاز کرد. با آغاز ۱۹۰۰، سرعت به کارگیری ابتکار در هوش مصنوعی، به شدت افزایش یافت. عظیمی با بیان اینکه باید مالکیت پهنای باند داخلیمان را حفظ کنیم و این به نفع مصرف کننده خواهد بود، ادامه داد: دیتایی که در فضای داخلی هر کشوری وجود دارد میتواند تولید ارزش کند و حتی امکان صادرات آن نیز وجود دارد.