فناوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1biti

اما ما نیز باید به خاطر داشته باشیم که ورودی مشابه می تواند تاثیر منفی بر ذینفعان گذاشته و زمینه ساز خطرات بسیاری شود. نوآوری تکنولوژیکی را باید به دقت کنترل نمود تا بتواند تغیرات اجتماعی مثبت بوجود آورد. همچنین این هدف بستگی به فرهنگ و کشور دارد که در آن قومیت ها، مذاهب، جنسیت‌ها و بسترهای اجتماعی در کنار هم موثر واقع می شوند. در صفحه دنیای تکنولوژی مجله خبری 1 بیتی و علم دیجی‌کالا مگ جدیدترین اخبار علم و فناوری و هزاران مقاله درباره تکنولوژی را دنبال کنید. تکنولوژی های جدید باعث ایجاد شبکه های اجتماعی شدند و اینطور به نظر می رسد که شبکه های اجتماعی نقشی در حسابداری ندارند ولی در واقع اینطور نیست چرا که شبکه های اجتماعی شرکت های حسابداری را که دوست دارند مشتریان متفاوت داشته باشند را به همدیگر معرفی کند.

آشنایی با مفاهیم پیچیدگی های تکنولوژی، طبقه بندی و تاثیرات

البته در حال حاضر هم ماشین‌های بدون راننده وجود دارند؛ اما این فناوری گسترش بیشتری خواهد یافت. در همین دهه ماشین های هوشمند متحول می شوند و متحول می‌شوند و دیگر انسانی پشت فرمان اتومبیل‌ها نخواهیم دید. اگرچه چاپ سه بعدی ممکن است در مقایسه با سایر تکنولوژی های جدید کمی جا افتاده باشد، اما تکنولوژی چاپ سه بعدی و ۴ بعدی کاربردهای بسیار گسترده‌ای در تکنولوژی آینده خواهند داشت و یکی از فناوری‌های کاربردی در آینده باشند که جهان را دگرگون خواهد کرد. فناوری در سال 2050 بر محیط کار مسلط می‌شود و هوش مصنوعی و دستیاران هوشمند رایج خواهند شد.

  • پیشرفت در محاسبات و تجزیه و تحلیل‌ها، جهش‌های باورنکردنی در درک ما از ژنوم انسان ایجاد کرده است.
  • اپل ظاهرا قصد دارد بک گوشی آیفون بسیار رده بالا و پیشرفته در سال ۲۰۲۴ معرفی کند‌.
  • در حال حاضر هم اگر زیرساخت‌های پیشرفته وجود داشته باشد و استگاه‌های شارژ زیادی تاسیس شوند، می‌توانیم به برق بی سیم دسترسی داشته باشیم.
  • در ادامه او شکل دیجیتالی دو زبانه کتاب را نوآوری کرده که می تواند داستان را به زمان و صدای فرد ضبط کند.
  • البته بهتر است خودتان را برای تاکسی‌ها واتومبیل های خودران هم در آینده نزدیک آماده کنید.
بخوان  10 مکان برای دریافت معاملات در تکنولوژی

ما در صفحه تکنولوژی و علم دیجی‌کالا مگ تلاش می‌کنیم با آشنا کردن مخاطب ایرانی با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا او را برای برخورد با چالش‌های زندگی مدرن در دوران شکوفایی و سلطه‌ی دانش و فناوری بیشتر از پیش آماده کنیم. ۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌ کالا (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه … ۱۰ لپ‌تاپ محبوب در دیجی کالا (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) برای خرید لپ‌‌تاپ، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز … بررسی هدفون بی‌‌سیم هایلو GT1 Pro؛ یکی از بهترین هدفون‌های اقتصادی برند هایلو نیازی به معرفی ندارد و به لطف عرضه‌ی هدفون‌های اقتصادی جذاب موفق شده در بازار ایران با اس …

تکنولوژی آینده و فناوری‌های ترند سال 2020 چیست؟

همه ما در کودکی رویای سفر به مریخ با یک سفینه فضایی را داشتیم؛ یا اینکه با ضربه یک چوب جادویی همه آرزوهایمان را برآورده کنیم. عجیب نیست که چوب جادویی هم یک روز به همه رویاهایمان جامه عمل بپوشاند. به هر حال این روزها خیلی هم دیر نیست و بالاخره آینده تکنولوژی از راه می‌رسد. با توسعه تکنولوژی‌هایی مثل واقعیت مجازی VR و واقعیت افزوده AR این تجربه بیش از پیش شبیه به فیلم آواتار ساخته جیمز کامرون Avatar by James Cameron خواهد شد.

http://118amoozesh.ir

سپس با استفاده از مدل‌سازی ساختاری – تفسیری ارتباطات میان چالش‌ها، و نفوذ و وابستگی آن‌ها با تحلیل میک‌مک تشریح می‌شود. بر اساس یافته‌های تحقیق، چالش‌های توسعه بازار فناوری‌های انرژی‌ تجدیدپذیر در 13 سطح دسته‌بندی و روابط میان آن‌ها ارائه می‌شود. تاثیرگذارترین چالش‌ها شامل اقتصاد مقیاس پایین و ریسک بالای توسعه این فناوری‌ها هستند. ضعف در زیرساخت‌های انتقال فناوری، فعالیت‌های محدود تبلیغانی، تعاملات ضعیف دولت با شرکت‌ها از دیگر چالش‌های کلیدی توسعه بازار فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر می‌باشند. اصلی‌ترین دلالت سیاستی یافته‌های این پژوهش، لزوم توجه یکپارچه به چالش‌های توسعه بازار و لحاظ نمودن سطح هر چالش و تاثیر آن بر دیگر چالش‌ها است.

بخوان  آیا در تکنولوژی خوب هستید؟ این است یک سریع امتحان برای یافتن

طرح صیانت در دست اجرا ! بی توجهی به افکار عمومی