فیلمی از آماده‌سازی موشک غول‌پیکر «استارشیپ» برای پرواز آزمایشی

این دو به تازگی گرد هم آمده اند و ویدیویی که اسپیس ایکس منتشر کرده است، این لحظه را به تصویر می کشد. این ویدئوی گرفته‌شده با په‌پاد، برج پرتاب بزگ «مکازیلا» (مکازیلا) را در استاربیس نشان می‌دهد که از بازوهای خود برای بالا بردن شیپ۲۴ روی بوستر۷ استفاده می‌کند.

یک ویدیوی جدید و نمایشی نشان می دهد که شرکت «اسپیس ایکس» یک بار دیگر موشک غولپیکر «استارشیپ» خود را برای پرواز آماده کرده است.

این اولین بار نیست که شیپ۲۴ و بوستر۷ هم می‌آیند. به عنوان مثال، مکازیلا در ماه اکتبر این دو بار روی پایه مداری قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، موشک «استارشیپ» (Starship) شرکت «اسپیس ایکس» (SpaceX)، از یک تقویت‌کننده مرحله اول بزرگ به نام «سوپر هوی» (Super Heavy) و یک مرحله بالای ۵۰ متری موسوم به استارشیپ تشکیل شده است. هر دو مرحله به گونه‌ای طراحی می‌شود که کاملاً قابل استفاده باشد.

اسپیس ایکس در حال آماده شدن برای اولین پرواز آزمایشی مدارک برنامه استارشیپ است که احتمالاً ماه آینده از محل پرتاب «استاربیس»(Starbase) این شرکت در جنوب تگزاس بلند خواهد شد. این مأموریت برجسته شامل یک نمونه نمونه سوپر هوی به نام «بوستر۷»(Booster ۷) و وسیله پرتاب «شیپ۲۴»(Ship ۲۴) خواهد بود.

انتهای پیام



منبع

بخوان  اطلاعات ایمنی جای مجوز برنامه ها را در پلی استور می گیرد