قفل شهرهای هوشمند باز شد

گروه بی تی به تخصص بی‌نظیر سلول‌های کوچک خود می‌بالد و با همکاری اپراتورهای شبکه سیار، مقامات محلی و سایر صنعت شرکای، ما را در جهت ارتقای بهتر این فناوری در سراسر بریتانیا می‌کنیم.

باز کردن قفل شهرهای هوشمند می‌تواند جوامع را از نظر اجتماعی ارتقا دهد. به عنوان مثال، داده‌های پروژه‌های موجود نشان داده‌اند که مناطقی با کاهش ۲۵ درصدی نرخ به دلیل پیش‌بینی و تشخیص مصنوعی در دوربین‌های مداربسته و کاهش ۲۰ درصدی در جمع‌آوری زباله‌ها با استفاده از حسگرهای سطحی که میزان افزایش را می‌دهند، می‌برند.

یک مثال، مشارکت برای تقویت پوشش تلفن همراه در مراکز شهر با مدل‌های شبکه‌های مشترک است. مکانی که دو یا چند اپراتورهای شبکه سیار زیرساخت‌های شبکه جدید یا موجود را به اشتراک می‌گذارند. این اتصال به شبکه‌های مختلف را می‌کند و با تقسیم اجزای فعال مانند آنتن‌ها، فرستنده‌ها و زیرساخت‌های غیرفعال مانند برج‌ها، به طور قابل‌توجهی مقرون به صرفه‌تر و بهینه‌تر از انرژی است.

ایسنا/خراسان رضوی سلول‌های کوچک به دولت‌های محلی برای ساخت شهرهای هوشمندتر قدرت می‌دهند.

استقبال از فناوری شهر هوشمند همچنین می‌تواند به دستیابی به پایداری کمک کند، با پروژه‌های گذشته با استفاده از حسگرهای کیفیت هوا برای اطلاع از میزانی که منجر به کاهش ۴۴ درصدی اکسید نیتروژن می‌شود و کاهش می‌یابد تا ۱۵ درصد مصرف سوخت خودرو کاهش یابد. .

گروه بی تی با محلی برای استفاده از زیرساخت‌های موجود در همکاری و هزینه‌ها و ردپای کربن ناشی از ساخت چیزی از پایه جلوگیری می‌کند.

با این ارتباط مقرون به صرفه و انرژی کارآمد، ما مفتخریم که در کنار مقامات محلی تا جوامع پایدارتر و فراگیرتری ایجاد می کنند.

بخوان  ساخت یک ماده زرهی برای تقویت مقاومت در برابر ضربات فراصوت

شهرهای هوشمند بخش مهمی از این امر هستند. استفاده از فناوری اینترنت (IoT)-حسگرها، دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی مرتبط – برای جمع‌آوری اطلاعات، استفاده از تجزیه و تحلیل و تحلیل برای آن و برای ارائه بینش‌های نیازمند یک شبکه با ظرفیت بالا و قابل قبول است و شبکه‌ای از سلول‌های کوچک می‌توانند به ارائه پایه دیجیتالی محکم برای این فناوری اینترنت اشیا کمک کند.

قفل شهرهای هوشمند باز شد

برای ارتباط خوب با هم کار کنید

با تهیه زیرساخت های لازم و کار برای استقرار و مدیریت شبکه های سلولی کوچک، جاه طلبی گروه بی تی این است که شرکای محلی خود را قادر می سازد مکان های سبزتر و فراگیرتری برای زندگی بسازند.

اتصال می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ارتباطی به ایجاد آینده دیجیتال بهتر برای کمک به این هدف کمک کنند، این امر مستلزم همکاری نزدیک محلی و اپراتور شبکه سیار (MNO) است.

سلول‌های کوچک، سلول‌های رادیویی متحرکی هستند که به ارائه پوشش شبکه‌ها و ارتباطات بیشتر در مناطقی کمک می‌کنند، جایی که برای نصب دکل‌های تلفن همراه بزرگتر یا نیاز به نیاز دارند (مانند شهر یا مراکز خرید) و غیره.

برای ارتباط جوامع با کسب‌وکارهایی که راه‌های کار هوشمند را می‌سازند و می‌توانند به هوشمندسازی مستلزم دسترسی پیدا کنند، بیشتر می‌شوند و در اینجا سلول‌های کوچک نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

هموار کردن راه برای آینده

قفل شهرهای هوشمند باز شد

به عنوان بخشی از گروه بی تی، پایداری در DNA ماست. ما متعهد شدیم که تا پایان مارس 2031 برای خود و تا پایان مارس 2041 عملیات خود را انجام داد و گازهای انتشارات گلخانه‌ای مشتریان، به یک تجارت با انتشار صفر خالص تبدیل می‌شوند.

بخوان  رونمایی از هواپیمای مسافربری نوآورانه ناسا و بوئینگ

به نقل از نیوز، توسعه گنجاندن دیجیتال و دستیابی به آینده بدون کربن از کلیدی ترین مناطق محلی است.

انتهای پیام



منبع

سلول‌های کوچک علاوه بر بهبود تلفن همراه، می‌توانند از راه‌حل‌های فناوری سبزتر برای شهرها و ساکنان آن‌ها کمک کنند. این زیرساخت همچنین می‌تواند برای مقابله با نابرابری دیجیتال از طریق باز کردن تسهیلات ارتباط بهتر برای افراد، کارایی بیشتر داشته باشد.

سلولهای کوچک چیست؟

کاری که گروه بی تی (BT)، شرکت هلدینگ بریتانیایی چندملیتی خدمات مخابراتی شورای شهر لیدز را در نظر گرفت، این روش آن را به بزرگترین شهر گیگابیتی و دارای قابلیت 5G در خارج از لندن می‌کند. این پروژه با شبکه‌های پوشش سیار بسیار متراکم در مناطق شهری و هدف رفع نیازهای اقتصادی واقعی در جامعه و تحقق اهداف پایداری هوشمند هوشمند فوق‌العاده است.