قوانین مصنوعی در چین کدامند؟

قوانین مصنوعی در چین کدامند؟

منابع

قوانین مصنوعی در چین کدامند؟

علیرغم ماهیت محدود کننده، این سندی ضمنی برای شرکت‌ها در ادامه کار بر روی مصنوعی مصنوعی است. پیشنهادی پیشنهادی برای تغییر قوانین حدود 15 هزار دلار است که برای هر شرکتی که می‌توان ساخت مدل‌های بزرگ را رقمی ناچیز کرد.

ارائه‌دهندگان باید از کاربران بخواهند که هویت واقعی خود را ارائه دهند. د

هنوز روش‌های مصنوعی مصنوعی در ایالات متحده آمریکا متحرک مورد توجه قرار نگرفته است.

شرکت‌ها باید اطمینان حاصل کنند که مصنوعی مصنوعیار «براندازی قدرت دولتی» یا سرنگونی حزب حاکم کمونیست چین، زیستی برای «تفرق در کشور» یا «تضعیف وحدت ملی»، تولید مستهجن یا غیراخلاقی خشونت، افراط گرایی، تروریسم یا تبعیض نیست. . قوانینی که قانون را با جریمه های بین ۱۰هزار یوان (۱۴۵۴ دلار) تا ۱۰۰ هزار یوان (۱۴۵۴۵ دلار) خواهند کرد.

ارائه‌ها باید یک روش به شکایات ایجاد کند.

یک ارائه دهنده، مسئول (الف) تولید شده با استفاده از سرویس خود، (ب) مشروعیت‌های مورد استفاده برای آموزش مصنوعی مصنوعی مولد و (ج) الزامات حاکمیتی مربوط به چنین هوش مصنوعی مولدی است.

ارائه دهنده

موارد استفاده برای آموزش هوش مصنوعی

مشاهدات نهایی

موارد مربوط به ملد مصنوعی برای هر شخصی می‌شود که با استفاده از محصولات مصنوعی مصنوعی در چین خدمات می‌دهد. تا زمانی که محصول ملد هوش مصنوعی در ساخت عموماً قرار گیرد یا به صورت عمومی برای کاربران در چین به بازار عرضه شود، دیدگاه بهتری برای این است که در مورد ساخت مصنوعی مصنوعی استفاده شود. ارائه محصول مولد هوش مصنوعی به یک منتخب از شرکت‌ها در چین یا چند آزمایشی آزمایشی از پیش شناسایی شده لزوماً نباید باعث ایجاد موارد مرتبط با هوش مصنوعی شود.

قوانین مصنوعی در چین کدامند؟

ارائه دهنده اطلاعات لازم است که می‌تواند بر اعتماد و انتخاب کاربران مطابق با قوانین مربوطه تأثیر بگذارد، از جمله منابع، اندازه، نوع و کیفیت داده‌ها برای آموزش هوش مصنوعی، قوانین، اندازه و نوع برچسب گذاری، الگوریتم‌های اساسی و سیستم‌های فناوری را افشا می‌کند.

الزامات فوق حتی اگر منبع داده‌ها از دامنه عمومی باشد، قابل اجرا باقی می‌مانند.

قوانین مصنوعی در چین کدامند؟

حکمرانی و شفافیت

این واقعیت که دولت چین می‌تواند به سرعت در یک پدیده فناوری جدید واکنش نشان دهد یک شمشیر دولبه است. مت شیهان، یکی از همکاران بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی می‌نویسد که نقطه‌ای را در این زمینه می‌کند که به هر فرآیند فناوری جدید به طور خاص نگاه می‌کند، «دقت آن است که راه‌حل‌های خاصی برای مشکلات خاص ایجاد می‌کند».

بخوان  سیستمی که پشت دیوار را نشان می دهد!

این قوانین همه جنبه‌های عمل مصنوعی ساختن از نحوه آموزش آن را تا نحوه استفاده از کاربران با آن پوشش می‌دهد، شرکت‌های مسئول فناوری «مشروعیت منبع داده‌های پیش‌آموزشی» می‌توانند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای منعکس‌کننده «ارزش اصلی سوسیالیسم» است.

اما، اگر شرکتی هر بار که مدل مصنوعی آن قوانین را نقض کند، مبالغ ممکن است انباشته شود. اما اندازه جریمه نشان می‌دهد که قوانینی برای ترساندن شرکت‌ها از سرمایه‌گذاری در مصنوعی مصنوعی ساخته شده است.

هیچ یک از این الزامات تعجبآور نیست. دولت چین در سال‌های اخیر شرکت‌های را با قدرت کنترل و پلتفرم‌ها به دلیل سهل‌انگاری فناوری می‌کند. این سند باعث می‌شود تا این سنت نظارتی به راحتی قابل مشاهده باشد.

پیش‌نویس مقررات، ترکیبی از محدودیت‌های معقول در مورد خطرات هوش مصنوعی و ادامه سنت قوی دولت چین در مداخله تهاجمی در صنعت فناوری است. بسیاری از بندهای پیش‌نویس قوانین، اصولی هستند که در غرب از آن دفاع می‌کنند. داده‌های مورد استفاده برای آموزش مدل‌های مصنوعی مولد نباید مالکیت معنوی یا حریم خصوصی را انجام دهند. الگوریتم‌ها نباید بین کاربران بر اساس نژاد، قومیت، سن، جنسیت و سایر ویژگی‌ها باشند. شرکت‌های مصنوعی از منابع آموزشی و نحوه استفاده از انسان‌های شفاف هستند.

چند روز قبل از انتشار مقررات مربوط به هوش مصنوعی مولد برای مشاوره، وزارت علوم و فناوری پیش‌نویس مشاوره بازنگری برای اخلاق علم و فناوری (Ethics Review) را برای نظرات عمومی نیز منتشر کرد. این مورد خوب است که برای تنظیم چیزی جدید و بالقوه انقلابی، تلاش‌های مربوط به مقامات مختلف چین با توجه به جنبه‌های مختلف آن چیز مورد نیاز است.

در صورت گنجاندن داده‌های شخصی، حق موضوع مورد نیاز است، مگر اینکه قوانین و مقررات به گونه‌ای دیگر اجازه داده شود.

آنچه که مربوط به هوش مصنوعی مولد فقط به صورت پیش‌نویس هستند اما نشان دهنده نظارتی است که اداره فضای سایبری چین قصد دارد، کند.

بخوان  تیم های مایکروسافت به تازگی یکی از آزاردهنده ترین مشکلات تماس خود را برطرف کرده است

محتوا

در عین حال، قوانینی نیز در آن وجود دارد که سایر کشورها احتمالاً از اطاعت آنها سر باز می‌زنند. دولت از افرادی که از این ابزارهای مصنوعی مصنوعی استفاده می‌کنند می‌خواهند با هویت واقعی خود (مانند هر پلتفرم اجتماعی در چین) ثبت نام کنند و نرم‌افزار هوش مصنوعی تولید کند که «ارزش‌های اصلی سوسیالیسم» را منعکس کند.

تولید شده باید درست و دقیق با جلوگیری از جلوگیری از اطلاعات جعلی باشد همچنین نباید تبعیض‌آمیز ارائه شود.

چنین داده‌هایی ممکن است حقوق مالکیت معنوی دیگران را نقض نکند.

ارائه دهنده بایدی را برای جلوگیری از تولید مجدد منابع ممنوعه ذکر شده از سه ماه پس از شناسایی چنین تصویری انجام دهد و فیلترینگ را بر این اساس انجام دهد.

بر اساس پیش‌نویس‌های قانونی که منتشر شد، شرکت‌های فناوری چینی باید محصولات مولد هوش مصنوعی را در آژانس سایت‌های چینی ثبت کنند و قبل از انتشار عمومی آن‌ها برای ارزیابی امنیت ارسال کنند.

ایسنا/خراسان رضوی در ۱۱ آوریل سال ۲۰۲۳ پیشرفت بزرگی در فضای هوش مصنوعی چین رخ داد، اداره فضای سایبری چین (CAC)، پیش‌نویس مقررات مربوط به هوش مصنوعی مولد (GenAI) را منتشر کرد. در این سند از هیچ شرکتی نام برده نشده اما نحوه بیان آن روشن می‌شود که از راه‌اندازی بی‌وقفه چت ربات‌های چین و ایالات متحده الهام گرفته شده است.

با این حال، حتی اگر یک کسب‌وکار تمام کار را انجام دهید، تا مطمئن شوید که محصولی که در چین تولید می‌شود، می‌تواند نتیجه دهد که هیچ فردی در چین استفاده نمی‌کند نسبت به منبع داده‌ای که برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می‌شود، مراقب باشید. با توجه به این نظر، فراسرزمینی قانون حفاظت از اطلاعات شخصی (PIPL) به ویژه در این مورد مرتبط است زیرا استفاده از الگوریتم‌ها برای داده‌ها به منظور تولید چیزی شبیه به پردازش انسانی انجام می‌شود، ممکن است مستلزم «تجزیه و تحلیل و ارزیابی رفتار» باشد. افراد در چین» بنابراین توسعه‌دهنده‌های مصنوعی را تحت اختیار PIPL قرار می‌دهد.

بخوان  کاوشگر اروپا از فاصله ۱.۵ میلیون کیلومتری رصد شد

با توجه به این که دامنه چنین اطلاعاتی ممنوعه تا حد زیادی با قوانین و مقرراتی موجود در چین باشد.

اروپا قوانین قانونی را پیشنهاد کرده است که به عنوان قانون هوش مصنوعی می‌شود و طبقه بندی می‌کند چه نوع مصنوعی «غیرقابل قبول» و ممنوع است، کدام «خطر بالا» و غیرقانونی است.

قوانین مصنوعی در چین کدامند؟

قوانین مصنوعی در چین کدامند؟

انتهای پیام



منبع

با این حال، در سطح جهانی، در شرایطی که مشاهدات در حوزه‌های قضایی مختلف به طور ماهرانه‌ای متفاوت است (با توجه به برخی دیگر از حوزه‌های قضایی اولین محرک‌ها و برخی ناظران محتاط هستند)، همه حوزه‌های قضایی در یک جهت بررسی می‌شوند. حرکت می‌کنند. به عنوان مثال، سازمان حفاظت از داده‌های ایتالیا، عملیات پردازش داده‌های چت با پی تی را در پایان مارس ۲۰۲۳ انجام داد. این روند به این معنی است که هر شرکتی که در یک حوزه قضایی ثبت شده است اما هوش مصنوعی خود را با استفاده از داده های جمع آوری شده از اینترنت آزاد آموزش و خدمات ارائه شده برای کاربران در سراسر جهان، به یک راه حل نیاز جهانی دارد.

داده ها باید درست، دقیق، عینی و متنوع باشند.

ارائه دهنده به درستی کاربران خود را برای استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تعیین قانونی راهنمایی کند.

در حالی که چین هنوز به موفقیت چت بات جی پی تی پیشگامانه Open AI مستقر در کالیفرنیا نرسیده است، تلاش این کشور برای تنظیم این حوزه نوپا سریعتر از جاهای دیگر حرکت است.

موارد مربوط به ساخت مصنوعی مصنوعی همچنین به جنبه های دیگری نیز می پردازد، به عنوان مثال، تعالیق یا خدمات مربوط به رویدادهای خاص، برچسب گذاری، مکانیزم زیست محیطی از مصرف، حفاظت از اطلاعات کاربر که همه این موارد بر اساس عملکرد ارائه شده است، کسب و کار هوش مصنوعی بر اساس مولکول ها تاثیرگذار است. .

ارائه‌ها به معنای هر شخصی است که از قالب‌های مصنوعی برای ارائه خدمات تولید محتوا، از جمله ارائه دسترسی از طریق موارد مشابه، ارتباط‌های قابل برنامه‌ریزی (به عنوان مثال API) برای دیگران از مواد مصنوعی مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌شود.