ماشین حساب خورشیدی به استرالیایی ها کمک می کند تا صرفه جویی در هزینه پانل ها و باتری ها را پیش بینی کنند

شناسایی بهترین مکان برای پانل ها

دکتر رابرتز می گوید: «APVI دریافته است که استرالیا پتانسیل نصب 179 گیگاوات ظرفیت خورشیدی روی پشت بام را دارد، اما تاکنون کمتر از 10 درصد از آن را نصب کرده ایم.

کاربران هر دو نسخه می توانند داده های کنتور هوشمند و تعرفه های برق خود را برای تخمین های دقیق تر اضافه کنند.

ارائه شده توسط دانشگاه نیو ساوت ولز


“این تنها ابزار مستقل با این سطح از تجزیه و تحلیل است که در استرالیا برای عموم در دسترس است. تمام ماشین حساب های خورشیدی دیگر به دنبال گرفتن اطلاعات شخصی و تولید سرنخ های فروش هستند.

SunSPOT V3 توسط مهندسان دانشکده مهندسی فتوولتائیک و انرژی‌های تجدیدپذیر پیشرو در جهان UNSW ساخته شده است تا به مردم کمک کند بفهمند که خورشید چه کاری می‌تواند برای آنها انجام دهد – نه فروش انرژی خورشیدی.

دکتر مایک رابرتز، رهبر پروژه SunSPOT و همکار ارشد در دانشکده مهندسی فتوولتائیک و انرژی های تجدیدپذیر در UNSW می گوید: “صاحبان خانه دیگر نیازی ندارند برای آموزش آنها به فروشندگان وابسته باشند. با این آخرین نسخه SunSPOT، همه می توانند قابل اعتماد باشند. پاسخ‌های مناسب به سوالات رایج در مورد انرژی خورشیدی و باتری‌ها.”

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

را برنامه آنلاین، که توسط موسسه PV استرالیا (APVI) و UNSW سیدنی، با پشتیبانی آژانس انرژی تجدیدپذیر استرالیا توسعه یافته است، قبلا فقط در تعداد کمی از مکان ها در نیو ساوت ولز در دسترس بوده است.

بخوان  ChatGPT Plus در این هفته به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند – در اینجا دلیل مهم بودن آن است

نسخه‌های قبلی ابزار شاخص APVI تنها در مناطقی در دسترس بوده است که داده‌های LiDAR نقشه‌برداری فضایی در دسترس است و شورای محلی اشتراکی را اتخاذ کرده است. اکنون، با حمایت دولت استرالیا، نسخه «استاندارد» این ابزار که به داده‌های LiDAR نیاز ندارد منتشر شده است و می‌تواند به صورت رایگان در همه جا استفاده شود.

در عرض دو دقیقه، کاربران SunSPOT می توانند بفهمند که چه اندازه سیستم بهترین بازده سرمایه گذاری را به آنها می دهد و تخمینی از هزینه و پس انداز سالانه دریافت می کنند.

اکنون، با تحویل در سراسر کشور و بهبود قابلیت استفاده و دقت، SunSPOT می‌تواند به اکثریت قریب به اتفاق استرالیایی‌ها کمک کند تا با اطمینان در بازار پیچیده خورشیدی حرکت کنند.

ماشین حساب خورشیدی به همه استرالیایی ها کمک می کند تا صرفه جویی در هزینه پانل ها و باتری ها را پیش بینی کنند

ابزار SunSPOT به کاربران کمک می‌کند تا جایی که پنل‌های خورشیدی را می‌توان قرار داد و تعداد آنها ممکن است را تجسم کنند، بنابراین می‌توانند تجزیه و تحلیل هزینه-فایده را از طریق سیستم انجام دهند. اعتبار: APVI

نسخه جدید به روز شده SunSPOT راه اندازی شده است تا به مصرف کنندگان و مشاغل کمک کند تا پتانسیل انرژی خورشیدی پشت بام خود را محاسبه کنند.

نسخه جدید ماشین حساب خورشیدی SunSPOT UNSW اکنون تمام استرالیا را پوشش می دهد و به خانواده ها، مشاغل کوچک و شوراها اجازه می دهد تا تخمین های صرفه جویی انرژی خورشیدی و باتری مستقل را بدست آورند.

179 گیگاوات خورشیدی سالانه بیشتر از کل مصرف برق سالانه فعلی در بازار ملی برق تولید می کند.

ماشین حساب خورشیدی به همه استرالیایی ها کمک می کند تا صرفه جویی در هزینه پانل ها و باتری ها را پیش بینی کنند

نسخه ممتاز SunSPOT بهترین مناطقی را که می‌توان پنل‌های خورشیدی قرار داد، با استفاده از نقاط قرمز به عنوان نشانگر به کاربران نشان می‌دهد. اعتبار: APVI

دکتر آنا بروس، SunSPOT می‌گوید: «پیدا کردن اینکه چقدر می‌توانید با باتری صرفه‌جویی کنید، یا اندازه سیستم خورشیدی می‌تواند روی سقف شما قرار بگیرد، یا تخمین‌هایی در مورد بهترین اندازه سیستم برای مصرف برق شما هرگز ساده‌تر یا ایمن‌تر نبوده است.» رهبر پروژه و دانشیار مهندسی انرژی های تجدیدپذیر در UNSW.

نسخه پریمیوم مبتنی بر اشتراک SunSPOT بهترین مناطق را برای پنل های خورشیدی با نقاط قرمز روی پشت بام ها مشخص می کند.

خورشیدی پشت بام نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای استرالیا دارد.

دو نسخه از SunSPOT موجود است: نسخه ممتاز که شامل نقشه‌برداری منطقه با داده‌های LiDAR است و هزینه آن از طریق اشتراک توسط شورای محلی پرداخت می‌شود، و نسخه استانداردی که برای همه در همه جا بدون اشتراک شورا در دسترس است.

ماشین حساب خورشیدی به همه استرالیایی ها کمک می کند تا صرفه جویی در هزینه پانل ها و باتری ها را پیش بینی کنند

ابزار SunSPOT به کاربران این امکان را می‌دهد تا ملک خود را روی نقشه مشاهده کنند و ببینند چه تعداد پنل خورشیدی جا می‌شوند و به کجا می‌توانند بروند. اعتبار: Shutterstock

نقشه برداری فضایی داده های LiDAR آن را قادر می سازد تا شکل، شیب و جهت پشت بام را بخواند. همچنین می تواند میزان سایه در طول سال را در هر 0.25 متر تخمین بزند2 منطقه روی پشت بام، و تاثیری که این امر بر صرفه جویی در صورتحساب دارد. این با داده های آب و هوای اداره هواشناسی برای منطقه محلی ترکیب شده است.

اکنون برای مکان‌های سراسر کشور کار می‌کند و با ارتقاهای قابل توجه، تخمین‌های دقیق‌تر، یک رابط کاربرپسند جدید و نسخه‌ای که به‌طور رایگان و بدون اشتراک شورا در دسترس است، ارائه می‌شود.

آنها همچنین می توانند هزینه ها و پس انداز سالانه را با اندازه های مختلف باتری مقایسه کنند و به این سوال در ذهن همه پاسخ دهند: “آیا باید باتری بگیرم؟”

ابزار نقشه برداری هوشمند SunSPOT به کاربران این امکان را می دهد که گروه های کوچک شده از پانل ها را روی سقف خود بکشند و رها کنند تا بتوانند ببینند چه تعداد پانل جا می گیرند و کجا می توانند بروند.

نقل قول: ماشین حساب خورشیدی به استرالیایی ها کمک می کند تا صرفه جویی در هزینه پانل ها و باتری ها را پیش بینی کنند (2022، 5 دسامبر) بازیابی شده در 5 دسامبر 2022 از

پاسخگویی به سوالات خورشیدی و باتری