مایکروسافت در حال استفاده از ChatGPT Bing روی آیفون و اندروید است – و این ایده بدی است

من می توانم بفهمم که چرا مایکروسافت مشتاق است تا با فشار آوردن به Bing جدید ادامه دهد. از زمان اعلام آن در رویدادی در اوایل فوریه 2023، سطحی از هیاهو در اطراف موتور جستجوی مورد علاقه مایکروسافت وجود داشت که من قبلاً آن را ندیده بودم.

با این حال، این اسکرین شات ها نشان می دهد که مایکروسافت به تلاش های خود برای ارائه Bing جدید در مقابل هر چه بیشتر مردم ادامه می دهد – و این یک ایده وحشتناک است.

برای تغییر نظرتان دیر نیست، چه با هوش مصنوعی یا نه

این واقعیت که اظهارات نادرست را برمی گرداند نیز نگران کننده است، زیرا قرار است مرجعی باشد که کاربران می توانند به آن اعتماد کنند. و سپس اخبار نگران کننده ای وجود دارد که از زبان توهین آمیز نیز استفاده کرده است – واضح است که ChatGPT هنوز برای پرایم تایم آماده نیست، بنابراین قرار دادن آن در یک سرویس کلیدی مانند Bing یک خطر بزرگ است.

با این حال، این می تواند آسیب بیشتری از سود داشته باشد. اگر مایکروسافت Bing جدید را برای کاربران تلفن همراه ارسال کند و به درستی کار نکند، ممکن است افراد را از جستجوی مجدد موتور جستجو منصرف کند – به خصوص برای افرادی که قبلا Bing را امتحان نکرده‌اند.

موتور جستجوی جدید و بهبود یافته بینگ مایکروسافت (به دلایل خوب و بد) به لطف گنجاندن ChatGPT، یک چت ربات هوش مصنوعی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. و با توجه به اینکه Bing مجهز به هوش مصنوعی اکنون در تلفن های برخی از کاربران ظاهر می شود، به نظر می رسد که آن را برای تلفن های هوشمند اندروید و آیفون نیز عرضه خواهد کرد.

بخوان  اولین پرواز تاریخی با روغن آشپزی!
با این نوع سکسکه های اولیه، انتظار دارید که شرکت عرضه را متوقف کند تا زمانی که به آنها رسیدگی شود. با این حال، به نظر می‌رسد که مایکروسافت مشتاق است که Bing جدید را ادامه دهد MSPoweruser (در برگه جدید باز می شود) گزارش می دهد که برخی از کاربرانی که برای آزمایش نسخه های اولیه برنامه بینگ تلفن همراه (و برنامه مرورگر وب Edge) ثبت نام کرده اند، شروع به دیدن رابط جدید Bing مجهز به هوش مصنوعی می کنند.

به این دلیل که علیرغم پتانسیل هیجان انگیز ChatGPT، گنجاندن آن در Bing برخی از کاستی های جدی چت ربات هوش مصنوعی را برجسته کرده است. بسیاری از کاربران راه‌هایی برای به دست آوردن نتایج عجیب و غریب پیدا کرده‌اند، از جمله نگرانی هوش مصنوعی در مورد حافظه‌اش و تهاجمی خفیف با کاربران زمانی که عبارات نادرست آن به چالش کشیده می‌شود.

اسکرین‌شات‌هایی به ما نشان می‌دهند که Bing جدید برای افرادی که گوشی‌های هوشمند اندروید یا آیفون دارند چگونه خواهد بود – با این حال، در حال حاضر به نظر می‌رسد که عملکرد ChatGPT کار نمی‌کند.

برداشت های اولیه مهم است، و اگر Bing جدید بد شود، مایکروسافت ممکن است بازار بزرگ بالقوه را از خود دور کند. با صبر کردن تا زمانی که بینگ مجهز به ChatGPT به خوبی کار کند، مایکروسافت ممکن است برخی از هیجانات موجود را از دست بدهد، اما به این معنی است که تجربیات مردم با آن بسیار بهتر خواهد بود.

بنابراین منطقی است که مایکروسافت بخواهد این شتاب را حفظ کند و Bing جدید را برای کاربران تلفن همراه ارائه کند، به خصوص که اکثر جستجوهای اینترنتی در حال حاضر بر روی یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود (در برگه جدید باز می شود)، به جای رایانه رومیزی یا لپ تاپ.

بخوان  اولین سقوط بشقاب پرنده در ایتالیا بوده است

با این حال، مایکروسافت یا به این فکر نمی کند، یا اهمیتی نمی دهد.

ادامه عرضه

با این حال، در حالی که تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند به دنبال امتحان کردن بینگ مجهز به ChatGPT پس از همه تبلیغات هستند، مطمئن نیستم که این ایده خوبی باشد.



منبع