مشخصات کلیدی و رندر Galaxy Tab A۷ ۲۰۲۲ فاش شد

نکته مثبت ماجرا این است که، گلکسی تب A۷ جدید (۲۰۲۲) ممکن است با قیمت پایین تری نسبت به نسل قبلی خود عرضه شود.


مدتی است که شرکت سامسونگ خط تولید ارزان قیمت Galaxy Tab A خود را به روز کرده است و طبق اطلاعات جدید، یک مدل جدید از تبلت Tab A۷ (۲۰۲۲) در راه بازار است. در ابتدا باید گفت که این تبلت طراحی هیجان انگیزی ندارد و شبیه مدل ۲۰۲۰ Galaxy Tab A۷ به نظر می‌رسد.

اما یکی از بخش‌هایی که گفته می‌شود در مدل جدید در حال تغییر است، تراشه است. گفته می‌شود که تبلت ۲۰۲۲ گلکسی تب A۷، دارای یک تراشه UNISOC T۶۱۸ با دو هسته ARM Cortex-A۷۵ با سرعت حداکثر ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A۵۵ با حداکثر سرعت تا ۲.۰ گیگاهرتز است.

بیشتر بخوانید




منبع رندر Galaxy Tab A۷ ۲۰۲۲

همچنین گزارش شده این تبلت به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

این تراشه جایگزین اسنپدراگون ۶۶۲ مدل Tab A۷، ۲۰۲۰ می‌شود. گفته می‌شود تب A۷ جدید (۲۰۲۲) دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

در واقع، ممکن است سامسونگ در حال استفاده مجدد از برخی از قطعات و شاید حتی محفظه آن دستگاه باشد، زیرا گفته می‌شود گلکسی تب A۷ جدید (۲۰۲۲) مانند مدل قبلی خود (سال ۲۰۲۰)، دارای صفحه نمایش ال سی دی ۱۰.۴ اینچی با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است.