نسل بعدی تیم‌های مایکروسافت می‌تواند زودتر از حد انتظار به اینجا برسد

این کمتر از حد ایده‌آل است، اما شرکت مایل است به سازمان‌های عضو Teams اجازه دهد تا به مدت 30 روز پس از اینکه Teams Premium به طور کلی در دسترس قرار گیرد، به این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند.

پس از آن، کاربران بلافاصله دسترسی به این ویژگی‌ها را از دست خواهند داد و در کنار سایر ویژگی‌های Teams Premium مانند قالب‌های سفارشی و پس‌زمینه جلسات، خاکستری و غیرقابل استفاده خواهند شد.

در صورتی که مدیران تصمیم به ارتقا ندهند، چندین ویژگی مربوط به قرارهای مجازی، از جمله اعلان‌های پیامکی، تجزیه و تحلیل سازمانی در مرکز مدیریت تیم‌ها و نمای صف برنامه‌ریزی‌شده را از دست خواهند داد.

به نظر می رسد که یک دوره مهلت یک ماهه، که پس از آن به پایان رسیده است، میزان سخاوت مایکروسافت باشد. تاکنون، پیش‌نمایش تجاری تنها برای 25 مجوز در هر سازمان در دسترس بوده است، و «در انتشار عمومی»، تخفیفی برای آموزش ارائه نخواهد کرد.



منبع

در دسامبر 2022، مایکروسافت نوشت (در برگه جدید باز می شود) در مستندات خود برای Teams که ویژگی‌هایی که از مجوزهای Teams منتقل می‌شوند شامل شرح‌های ترجمه زنده، نشانگرهای جدول زمانی در ضبط‌های جلسه است که نشان‌دهنده پیوستن یا ترک یک کاربر به جلسه و صحنه‌های حالت Together در سازمان سفارشی است.

نسخه ارتقا یافته تیم های مایکروسافت که برای اولین بار در اکتبر 2022 رونمایی شد، به نظر می رسد سطح بالاتری از پشتیبانی و همچنین برخی از ویژگی ها و ابزارهای منحصر به فرد را برای کسانی که مایل به پرداخت پول نقد هستند ارائه می دهد.

بخوان  پیش‌بینی احتمال ابتلا به بیماری قلبی‌-عروقی با آزمایش مو!