هدست Meta Quest Pro VR ممکن است، با کمک مایکروسافت، فوق العاده سازنده باشد

هولولنز برداشت خود مایکروسافت از هدست‌های واقعیت ترکیبی است، اما هرگز واقعاً مطرح نشد. وضعیت فعلی این فناوری کمی مرموز است. اوایل امسالگزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت تمام کارهای مربوط به HoloLens 3 را در اواسط توسعه لغو کرد. اما پس از آن شرکت گفت که این ادعاها اغراق آمیز بوده و هولولنز برای ارتش ایالات متحده تغییر کاربری داده شده است. مطمئنا به اندازه کافی، شرکت IVAS را فاش کرد (سیستم تقویت شده بصری یکپارچه) برای ارتش ایالات متحده در اوایل سپتامبر.

پس از گذر از افشاگری، ما با یک سوال باقی ماندیم: هولولنز چه خواهد شد؟

خارج از ادغام کار از راه دور، هر دو شرکت به طور خلاصه به برنامه ای برای آوردن Xbox Cloud Gaming به Meta Quest Store اشاره کردند. یک صفحه غول پیکر در داخل هدست نمایش داده می شود که به شما امکان دسترسی به Xbox Game Pass و هر عناوینی را که دارید، می دهد، اما تمام نمای آن را پوشش نمی دهد. به نمایش فیلم در یک تئاتر فکر کنید.

به طور دقیق تر، شرکت ها در حال اضافه کردن هستند مایکروسافت مش (در برگه جدید باز می شود) به هدست های Quest. این ویژگی به افراد امکان می‌دهد به جلسات تیم‌هایی بپیوندند که در اتاق‌های کاری Horizon برگزار می‌شوند، که اتاق‌های هیئت مدیره مجازی هستند. شما قادر خواهید بود از طریق متا آواتارها با دیگران تعامل داشته باشید و از طریق ابزارهای مجازی ایده های خود را طوفان فکری کنید.

مایکروسافت در حال آوردن برخی از نرم افزارهای کار از راه دور خود به متاورس است. مایکروسافت و متا در جریان رویداد اخیر Meta Connect 2022 اعلام کردند که وارد یک مشارکت جدید مبتنی بر بهره وری VR و AR می شوند.

بخوان  ماسک به صورت آگاهانه و عمدی توافق را نقض کرده است

حتماً پوشش TechRadar در مورد رویداد Meta Connect 2022 را بررسی کنید. قبلاً اشاره کردیم معرفی رسمی Quest Pro هدستی که واقعا جالب به نظر می رسد اما ممکن است برای همه مناسب نباشد.



منبع

در یک پست وبلاگ در مورد اخبار، مایکروسافت نوشت (در برگه جدید باز می شود) که، همانطور که محیط های محل کار پس از بیماری همه گیر تکامل می یابد، سازگاری با زمان بسیار مهم است. این شرکت به داده‌های اخیری که جمع‌آوری کرده است اشاره می‌کند که نشان می‌دهد «۵۰ درصد نسل Z و نسل‌های هزاره». [envision] برخی از کارهای خود را در متاوره انجام می دهند [within] دو سال آینده.» در این شرایط است که مایکروسافت در حال گسترش فراتر از تلاش‌های هولولنز/واقعیت ترکیبی خود است تا به متا کمک کند تا جای پایی در VR و AR مبتنی بر بهره‌وری ایجاد کند.