هوش مصنوعی جدید GPT-4 Duolingo با خوشحالی توضیح می دهد که چرا اسپانیایی شما اشتباه است

در حال حاضر، Duolingo Max شاهد عرضه محدودی است. این هوش مصنوعی فقط به زبان اسپانیایی یا فرانسوی برای انگلیسی‌زبان‌ها در iOS در دسترس خواهد بود، اما به گفته یکی از نمایندگان شرکت، برنامه‌هایی برای «در ماه‌های آینده به دوره‌ها، رابط‌های زبانی و پلت‌فرم‌های بیشتری گسترش خواهد یافت».

با این حال، Duo در همه تمرین‌های زبان، فقط در برخی تمرین‌های خاص، به‌طور جهانی در دسترس نیست. در آن تعداد کمی، پس از انجام تمرین، یک دکمه توضیح پاسخ من در پایین صفحه ظاهر می شود.

Duolingo در حال راه اندازی یک معلم مجازی جدید است که هدف آن تکرار سناریوهای دنیای واقعی برای کمک به دانش آموزان در یادگیری بهتر است. و همه اینها توسط مدل GPT-4 AI به تازگی منتشر شده است.

تا زمانی که شما را داریم، حتما بررسی کنید فهرست TechRadar از بهترین نویسندگان هوش مصنوعی برای سال 2023 اگر نیاز دارید که محتوا به سرعت انجام شود.





منبع

آگاه باشید که GPT-4 AI پشت Duo کامل نیست. برای نسخه جدید، آزمایشگاه تحقیقاتی OpenAI زمان گذاشت تا توانایی‌های چت GPT-3 را بهبود بخشد تا بتواند متنی با صدای طبیعی‌تر تولید کند، شبیه به زبان عادی مردم – حداقل به زبان انگلیسی. GPT-4 می تواند راهنماهای زبانی مانند استفاده از یادداشت انگلیسی برای کلمات اسپانیایی ایجاد کند. با این حال، همانطور که در توییتر دیده می شود (در برگه جدید باز می شود)، این راهنمای یادگاری می تواند بسیار خنده دار باشد و همیشه به روش خوبی نیست. Duolingo اعتراف می کند که معلم مجازی آن اشتباهاتی مرتکب خواهد شد. به این ترتیب، این شرکت از کاربران می‌خواهد بازخوردهایی را به هوش مصنوعی بدهند که می‌توانید با انتخاب شکلک «شست رو به بالا» یا «شست رو به پایین» در پایان هر جلسه توضیح دهید.

بخوان  روس‌ها برای اکتشاف زهره ربات ساختند

برای عضویت در ردیف، دو روش دارید. شما می توانید 29.99 دلار برای Duolingo Max یا 167.99 دلار برای کل سال بپردازید. با تجزیه همه چیز، هزینه سالانه به 13.99 دلار در ماه کاهش می یابد. علاوه بر این، شما همچنین هر ویژگی را تحت Super Duolingo دریافت می کنید که شامل «قلب نامحدود است [for lessons]، بدون تبلیغات و [a] بررسی شخصی از طریق Practice Hub.”

نقش بازی (در برگه جدید باز می شود)از سوی دیگر، به کاربران این امکان را می دهد که در یک مکالمه واقع بینانه با هوش مصنوعی شرکت کنند تا بتوانند مهارت های زبانی خود را تمرین کنند. طبق این پست، هیچ دو چت دقیقاً یکسان نخواهد بود. در یک نمونه، می‌توانید با «پیشخدمت» صحبت کنید که در یک کافه فرانسوی قهوه سفارش می‌دهید یا درباره برنامه‌های تعطیلات به زبان اسپانیایی با یک «دوست» صحبت می‌کنید. و در پایان هر نقش‌آفرینی، Duo بازخوردی را بر اساس «دقت و پیچیدگی [your] پاسخ‌ها و همچنین نکاتی برای مکالمات آینده.»

انتشار محدود

ساخت خانه خود در ردیف جدید اشتراک Duolingo Max (در برگه جدید باز می شود)، معلم از دو ویژگی تشکیل شده است: توضیح پاسخ من و نقش بازی. اولی، همانطور که از نامش پیداست، به کاربران این فرصت را می دهد که اگر با چیزی در پاسخ اولیه DuoLingo گیج شدند، از چت بات Duo بخواهند که توضیح دقیقی درباره دلیل درست یا غلط بودن پاسخ آنها ارائه دهد. در یک ویدیوی نمونه (در برگه جدید باز می شود)، هوش مصنوعی توضیح می دهد که چرا افعال منتخب اسپانیایی باید با توجه به بافت جمله به روش خاصی صیغه شوند.

بخوان  سند راهبردی صنعت اسباب‌بازی رونمایی می‌شود