«ویژن پرو» اپل شاید پس از چهارنسل جریان‌ساز شود!



کارمندان اپل که از نزدیک با هدست ترکیبی جدید ویژن پرو همکاری می‌سازند، می‌سازند که برای رسیدن به این هدف به ایده شکل آل خود، چهار نسل زمان نیاز است.

به گزارش ایسنا، عینک ویژن پرو اپل، اولین هدست اثبات این شرکت است.

به نقل از آی‌ای، اپلیکیشن به خاطر لحظه به اصطلاح «یک چیز دیگر» (One More Thing) شهرت دارد و اکنون از محصول تولیدی برای متحول کردن این صنعت رونمایی شده است. اپل ویژن پرو، اولین هدست افزوده این شرکت، قرار بود یکی از این محصولات باشد. اما طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده است، ممکن است چند سال دیگر و چند نسخه دیگر در طول بکشد تا اپل به چشم‌اندازی دست خود را افزایش دهد.

محصولی انقلابی در نهایت مقرون به صرفه خواهد شد

اپل ویژن پرو که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد، دستگاهی شیک و آینده‌نگرانه است که به کاربران اجازه می‌دهد با دیجیتالی که دنیای واقعی می‌شود، وجود داشته باشد. این سیستم عامل روی visionOS اجرا می‌شود که یک سیستم عامل جدید برای تجربه‌های همهجانبه است. همچنین با قیمت بیش از 3500 دلار می‌شود که آن را به یک محصول خاص برای فناوری‌های جدید کاربران و علاقه‌مندان تبدیل می‌کند.

با این، تنها تعدادی از افراد از دیدن اپل ویژن، از افرادی که روی آن کار کرده‌اند، تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. مارک گورمن(Mark Gurman) از بلومبرگ در آخرین خبرنامه خود فاش می‌کند که برخی از اعضای گروه محصولات ویژن اپل فکر می‌کنند که این هدست بسیار عالی نیست و ممکن است چهار نسل طول بکشد تا به «شکل ایده‌آل» برسد.

بخوان  اختراع یک ماسک نوری برای درمان بیماری‌های پوستی

مشکلی وجود دارد؟

گورمن که خوبی در تهیه گزارش در مورد برنامه ها و محصولات اپل دارد، به مواردی از جمله وزن، عمر باتری، اکوسیستم اپلیکیشن و اشکالات نرم افزار اپل ویژن پرو اشاره می کند. او می‌نویسد که این دست «بیشتر پیش‌نمایش از آینده تا خود آینده است». بسیار سنگین و دست و پا گیر است، عمر باتری آن بسیار کوتاه است و اپلیکیشن های اختصاصی کافی در آن وجود ندارد. او همچنین می‌کند که اشکالات در visionOS بیش از آنچه از یک محصول اپل انتظار می‌رود وجود دارد. حتی بیشتر از یک نسل محصول اول اپل.

این مشکلات توسط برخی از کاربران اولیه و بازبینان اپل ویژن پرو نیز تکرار می شود که احساسات متفاوت خود را در این دستگاه به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. در حالی که ویژگی‌ها و پتانسیل‌های نوآورانه را تحسین می‌کنند، برخی دیگر از ناراحتی‌ها و محدودیت‌های آن شکایت دارند.

گورمن معتقد است که هدف نهایی این اپلیکیشن است که ویژن پرو را جایگزینی برای آی‌پد کند که به گفته او هدف اصلی خود را از دست داده و به بخشی از محصولات سبد تبدیل شود. او می‌گوید که اپل «نتایج متفاوتی» را در قرار دادن آی‌پد به‌عنوان جایگزین مک کرده است و ویژن پرو می‌تواند روش محاسباتی قانع‌کننده‌تر و آینده‌نگرانه‌تری ارائه دهد.

اما گورمن می‌گوید که برای رسیدن به این هدف، اپل باید طی چند سال آینده سخت‌افزار، نرم‌افزار و پشتیبانی توسعه‌دهنده ویژن پرو را بهبود بخشد.

او می‌نویسد: به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، و پشتیبانی بسیار بهتر از برنامه‌های توسعه‌دهندگان و سازندگان محتوا نیاز دارند تا در واقع جایگزینی برای آیپد شوند. در نتیجه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نمونه‌ای کنید که در آن باید برای آزمایش آزمایشی آن پول پرداخت کنید.

بخوان  ابداع جلیقه‌های برای ثبت تصاویر واضح از قلب

انتهای پیام



منبع