پاورچین سفرنوردان چینی در فضا!

آژانس پروازهای فضایی انسانی چین (CMSA)، تنها یک روز بعد تایید کرد که پیاده‌روی فضایی انجام شده است. هیچ جزئیاتی از زمان انجام این ماموریت و وظایف آنها منتشر نشد. این راهپیمایی فضایی به دنبال دومین پیاده‌روی فضایی انجام شد که در اول ماه مارس صورت گرفت و پس از آن به طور رسمی اعلام شد.

از آن زمان آنها همه فعالیت‌ها را انجام می‌دهند که از جمله‌های آنها می‌توان به حفظ یک زیستگاه تحت فشار در تیانگونگ، انجام تعمیرات، انجام آزمایشات علمی از جمله آزمایش مبدل ترموالکتریک استرلینگ و نصب تجهیزات جدید برای امکان نصب تاسواره‌ها از ماژول علمی منگتیان. منگتیان) اشاره کرد.

چین در حال حاضر آماده پرتاب فضاپیمای باری تیانژو ۶ به تیانگونگ است تا تدارکات لازم برای ماموریت آتی را ارائه کند.

این سرنشینان هنگام ورود به فضانوردان ماموریت شنژو ۱۶ به تیانگونگ در ماه مه از آنها خواهند کرد و کنترل را به آن‌ها خواهند داد. فی، انگ و دنگ پس از تکمیل ماموریت شش ماهه خود به زمین باز خواهند گشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، این کشور میزان اطلاعاتی را که در پیاده‌روی‌های فضای خود ارائه می‌دهد، کاهش می‌دهد.

فضانوردان چینی ماموریت شنژو ۱۵(Shenzhou ۱۵) بی سر و صدا سومین پیاده‌روی فضایی خود را به انجام رساندند.

فضانوردان فی جونلونگ(Fei Junlong) و ژانگ لو(Zhang Lu) در روز ۳۰ مارس از ایستگاه فضایی تیانگونگ خارج شدند و دنگ کینگمینگ(Deng Qingming) از داخل ایستگاه به آن‌ها کمک می‌کردند.

انتهای پیام



منبع

شایان ذکر است که اولین راهپیمایی فضایی این خدمه، در ماه فوریه انجام شد و بیشتر از آن در اختیار همگان قرار گرفت. چین خبر آن را از قبل اعلام کرد و پس از آن نیز زمان و هدف این ماموریت را گزارش و فیلم و تصاویری از آن منتشر کرد.

بخوان  نسخه اشتراکی اسنپ چت اولین خود را آغاز می کند

فضانوردان چینی ماموریت شانژو ۱۵ سومین راهپیمایی فضایی خود را در ماه مارس به شکلی محرمانه انجام دادند.

سه فضانورد ماموریت شنژو ۱۵ از زمان به ایستگاه فضایی تیانگونگ با فضاپیمای شنژو خود در ورود ماه نوامبر سال گذشته، در مدار زندگی می‌سازند.

مشخص نیست، آیا فهرست جدید اطلاعات مربوط به عملیات است یا تغییر در سیاست‌های این کشور.