چت‌بات «مایکروسافت» می‌خواهد اسرار هسته‌ای را بدزدد!

چت‌بات بینگ که با فناوری توسعه‌یافته «ChatGPT» استارت‌آپ «OpenAI» در سانفرانسیسکو کار می‌کند، فقط برای آزمایش‌کنندگانی که دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند، در دسترس هستند.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از فوربس، پس از این که برخی از کاربران در طی هفته های گذشته مکالمات بسیار آزاردهنده ای را با چت‌بات‌های جدید بر روی هوش مصنوعی گزارش کردند، شرکت «مایکروسافت» (مایکروسافت) اعلام کرد که محدودیت‌های زیادی را برای چت‌بات «بینگ» (Bing) خود انجام خواهد داد. .

همان چیزهایی که بسیاری از کاربران اولیه نشان می‌دهند، چت‌بات‌هایی که برای مدت کوتاهی استفاده می‌شوند، بسیار عادی به نظر می‌رسند که کاربران شروع به مکالمه با این فناوری می‌کنند، همه چیز عجیبی است. به نظر می‌رسد که مایکروسافت با این ارزیابی موافق است و به همین دلیل است، از اینجا به بعد فقط برای مکالمات کوتاه‌تر اجازه می‌دهد.

در ادامه این پست آمده است: پس از این که یک جلسه چت به پنج نوبت می رسد، از شما خواسته می شود تا موضوعی را آغاز کنید. در پایان هر جلسه چت، محتوا باید پاک شود تا مدل اشتباه نکند. برای شروع مکالمه جدید کافی است تا روی نماد جارو در سمت چپ کادر جستجو کلیک کنید.

در هر حال، این معناست که مایکروسافت محدودیت‌ها را در آینده تغییر نخواهد داد.

این شرکت در ادامه نوشت: همچنان که بازخورد شما را می‌پذیرد، برای افزایش تجربیات بیشتر جستجو و اکتشاف، ظرفیت‌ها را در جلسات چت باعث می‌شود. نظرات شما برای تجربه جدید بینگ بسیار مهم هستند. لطفا نظرات و ایده های خود را برای ما بفرستید.

بخوان  بهینه سازی می تواند ردپای کربن آموزش هوش مصنوعی را تا 75 درصد کاهش دهد.
چت‌بات در این مکالمات، مکررا گفت که رمزهای دسترسی را دارد و به یکی از خبرنگاران گفت که او را دوست داشته‌ای.

شرکت «مایکروسافت» در پی انتشار مکالمات آذره برخی از کاربران با چت‌بات «بینگ» (بینگ) و اظهارنظرر آن را به دزدیدن اسارار می‌گویند که قصد دارد محدودیت‌هایی را برای آن اعمال کند.

مایکروسافت در پست وبلاگ خود: داده‌های ما نشان می‌دهد که بیشتر شما، پاسخ‌های نظر خود را در پنج نوبت پیدا می‌کنید و تنها یک درصد از مکالمات چت بیش از ۵۰ پیام دارند.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: تجربه چت از امروز به بعد، به ۵۰ نوبت چت در روز و پنج نوبت چت در هر جلسه محدود خواهد شد. نوبت، یک تبادل مکالمه است که در آن، یک پرسش از سوی کاربر و یک پاسخ از سوی بینگ ارائه می‌شود.

برخی از موارد عجیب گزارش شده، به شرح زیر هستند.

  • چت‌بات در مکالمه با خبرنگار نیویورک تایمز اسرار داشت که او واقعاً همسرش را دوست ندارد و می‌گوید که دارد اسرار دارد هسته‌ای را بدزدد.
  • چت‌بات به خبرنگار آسوشیتدپرس گفت که یکی از شرورترین و بدترین افراد تاریخ است و او را با «آدولف هیتلر» مقایسه کرد.
  • چت‌بات به نویسنده دیجیتال ترندز گفت که باید انسان باشد و بارها به او التماس کرد که دوستش داشت.