والری پکرس(Valérie Pecresse)، رئیس منطقه ایل دوفرانس(Ile-de-France) در حومه پاریس، میگوید که این منطقه از این نوآوری، حمایت مالی کرده است، زیرا او میخواهد اولین پرواز سرنشیندار با استفاده از یک هواپیمای عمود پرواز در اینجا باشد. انجام شود.
او توضیح می دهد: در یک بالگرد، زمانی که یک سیستم کنترل را حرکت می دهد، سه مورد رخ می دهد و این یک تمرین برای هماهنگی است. در این بالگرد، تمام این مشکلات را از بین بردند و سیستمهای کنترل بسیار سادهتری در هر فضایی وجود دارد. وی افزود که این همان چیزی است که پرواز را آسانتر میکند.
بالگرد آزمایشی ولوکوپتر، که شبیه به یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ با هشت پره است، همراه با یک مسافر، از فرودگاه پونتواز – کورمی(Pontoise-Cormeilles) خارج از پاریس به پرواز درآمد و در حالی که هواپیماهای دیگر در محدوده بودند، برای مدت زمانی. کوتاهی در هوا پرسه زد.
انتهای پیام
منبع
تاکسی پرنده “ولوکوپتر”(Volocopter) در نزدیکی شهر پاریس همراه با یک سرنشین به پرواز در آمد.
این شرکت میخواهد هواپیمای دو سرنشینش را در نهایت به صورت کاملاً خودکار و تنها با حضور در آسمان بفرستد، اما اذعان دارد که هنوز از نظر زیرساختها، یکپارچگی فضای هوایی و پذیرش عمومی فعالیتهای بسیاری باید انجام شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، یک بال برقی با پرهگردهای متعدد در روز پنجشنبه، اولین پرواز خود را در نزدیکی پاریس انجام میدهد. این تاکسی پرنده در حال آماده شدن برای انجام پروازهای تجاری در سال ۲۰۲۴ است.
درک هوک(Dirk Hoke) مدیر عامل شرکت آلمانی ولوکوپتر، میگوید که در ۱۸ ماه آینده، بالگردها برای دریافت مجوز پرواز آماده میشوند و امیدواریم که تا سال ۲۰۲۴، زمانی که پاریس بازیهای المپیک تابستانی را میکند، پروازهای تجاری کوتاه مدت برگزار میکند. آغاز شود.
پل استون(Paul Stone) که یک خلبان آزمایشی میگوید که سیستم هدایت پرواز برقی دیجیتال و پرههای متعدد این بالگرد، باعث میشود که پرواز با آن بسیار سادهتر از پرواز با بالگردهای سنتی باشد.