جمعیت ربات‌های انسان‌نما از انسان‌ها بیشتر می‌شود!

همان‌ور که گفته شد، این اظهارات، هیجان‌انگیز ایجاد شده است، زیرا بسیاری از مردم مشتاق هستند این ربات‌ها را می‌بینند که چگونه آینده‌ی کار را شکل خواهند داد. برخی از کارشناسان معتقدند اپتیموس می‌توانند صنعت تولید را با ارائه راه‌حل کارآمد و مقرون به صرفه برای تولید کالای متحول کند.

به گفته ماسک، اپتیموس آنقدر پیشرفته خواهد بود که در نهایت تعداد آنها از انسان‌ها بیشتر خواهد شد. وی در سخنرانی خود گفت: من فکر می کنم اساساً در آینده، کار یک انتخاب خواهد بود. اگر می‌خواهید آن را انجام دهید، می‌توانید، اما نیازی به انجام آن ندارید و بله، من فکر می‌کنم این خوب خواهد بود.

با این حال، نگران‌هایی‌ در مورد تأثیر اتوماسیون بر سر نیز مطرح می‌شود که به تأکید ایلان ماسک، این کارها در کنار انسان‌ها کار می‌کنند و جایگزین آنها نمی‌شوند. در حالی که توسعه آنها بیش از هر شغل حذف کند، حرفه ای ایجاد خواهد شد.

ایلان ماسک در طول سخنرانی خود به این نگرانی‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید که معتقد است ربات‌ها را بیشتر از آن شغل‌ها از بین ببرد، شغل ایجاد می‌کند.

ایلان ماسک بنیان‌گذار شرکت تسلا ادعا کرده است که روزی ربات‌های انسان‌نمای مجهز به اپتیموس مصنوعی (Optimus) احتمالاً از نظر تعداد انسان‌های پیشی می‌گیرند.

در نهایت، آخرین پیشرفت تسلا در زمینه ربات‌های رایانه‌ای به هوش مصنوعی، هیجان‌های زیادی را در جامعه فناوری ایجاد کرده و ادعا می‌کنند که تعداد آنها از انسان‌ها پیشی خواهند گرفت و یک صنعت در تولید و حمل و نقل انقلاب ایجاد می‌کنند.

تاثیر اتوماسیون بر انسان چه خواهد بود؟

ماسک گفت، ربات این شرکت که با نام Optimus شناخته می‌شود، ممکن است در آینده از تعداد انسان‌ها بیشتر شود. این خبر سر و صدایی در جامعه ایجاد شده است، زیرا بسیاری از مشتاقان هستند آخرین نوآوری تسلا چگونه آینده اتوماسیون را شکل خواهد داد.

من فکر می کنم اساساً در آینده، کار یک انتخاب خواهد بود. اگر می‌خواهید آن را انجام دهید، می‌توانید، اما نیازی به انجام آن ندارید و بله، من فکر می‌کنم این خوب خواهد بود.

وی می‌گوید، ربات‌های رایانه‌ای به هوش مصنوعی تجارتی نسبت به خودروها خواهند بود.

موضوع، جایگزینی با افراد نیست، بلکه باعث افزایش فعالیت های انسان می شود.

ایلان ماسک: اپتیموس آنقدر پیشرفته خواهد بود که در نهایت تعدادش از انسان‌ها بیشتر خواهد شد.

ماسک فاش کرد که در حال پیشرفت قابل توجهی در توسعه ربات‌های مجهز به مصنوعی مصنوعی خود است. ربات‌های اپتیموس قرار است در سال‌های آینده به کار گرفته شوند و برای انجام کارهایی مانند تولید و حمل و نقل طراحی شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، ایلان ما رویداد ساز شرکت تسلا در جریان «روز سرمایه‌گذار تسلا» از آخرین پیشرفت این شرکت در زمینه ربات‌های فناوری به هوش مصنوعی خبر داد.

وی همچنین تاکید می کند که اپتیموس طوری طراحی خواهد شد که در کنار انسانها کار کند، نه این که آنها جایگزین شوند. وی گفت: موضوع، جایگزینی افراد نیست، بلکه باعث افزایش اعمال انسان است.

با وجود هیجانی که حول ربات اپتیموس وجود دارد، مدتی طول می‌کشد تا این ربات‌ها را در حالت عملیاتی ببینیم. ماسک جدول مشخصی را برای آنها ارائه نکرد، اما گفت که شرکت در حال پیشرفت است و به‌روزرسانی‌های بیشتری ارائه می‌شود.

انتهای پیام



منبع

با این حال، دیگران در مورد تأثیر اتوماسیون بر روی نگرانی‌هایی را مطرح کرده‌اند. با توجه به اینکه گفته می‌شود تعداد ربات‌ها از انسان‌ها بیشتر می‌شود، این نگرانی وجود دارد که بسیاری از افراد شغل خود را از دست بدهند.

بخوان  تمرین ارتباط با بیگانگان از طریق گفتگو با نهنگ‌ها!