نجات بشر از انقراض با بانک مدفوع!

روش زندگی ما در قرن گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است چرا که اکنون ما غذاهای فرآوری شده می‌خوریم، بهداشت بهتری داشته باشیم و برای مبارزه با بیماری‌ها، آنتی بیوتیک برای مصرف و مصرف می‌کنیم.

آقای اگلی به تایمز گفت: افرادی که در آستانه رسیدن از سبک زندگی روستایی به سبک زندگی شهری هستند، بسیار جالب هستند. چند صد نمونه از جمعیت‌های پورتوریکو و اتیوپی گرفته‌شده‌اند که مورد دوم تنها در ماه نوامبر تحویل داده شد.

از آن زمان، شروع به انجام یک پروژه آزمایشی کرد که طی آن میکروب‌ها را می‌توان از چند مدفوع گرم به روش آزمایش احیا کرد و همچنین بهترین تکنیک‌های انجماد را کشف کرد. این تیم بین‌المللی حدود 3000 نمونه مداد را جمع‌آوری کرده است که منشا اکثر آنها در غرب سوئیس است.

اما، زمانی که پیش بینی می‌شود تعداد نمونه‌های این مجموعه به صد هزار نفر برسد، آقای گلی می‌داند که باید به دنبال یک انبار بزرگ‌تر باشد. این میکروبیولوژیست در حال حاضر به سنگرهای نظامی قدیمی پنهان شده در کوه‌های آلپ که تا زمان جنگ از مرز خالی از سکنه بودند، فکر می‌کند.

اینها شامل نمونه‌هایی از دامداران است که شیر را جزء اصلی رژیم غذایی خود می‌دانند و به طور کلی سبک زندگی عشایری (با دسترسی اندک به دارو) دارند. علاوه بر این بر مدفوع، در حال حاضر نگهداری نمونه‌هایی از غذاهای تخمیر شده هستند که می‌توانند دارای مواد مفید باشند. در حال حاضر، نمونه‌ها در آزمایشگاه فریزر در دمای پایین ۱۱۲ درجه فارنهایت(۸۰ درجه سانتیگراد) نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام

بخوان  چینی ها در یک قدمی ساخت پایگاه در ماه



منبع

او به تائید گفت: ما فقط به دنبال مجموعه‌ای نیستیم که در جنگل زندگی‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ μιας‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌an‌کنند، بلکه این افراد می‌توانند شامل بیشتر مزرعه‌ها باشند و سبک زندگی آنها با دیگران کمی متفاوت هستند. با مهاجرت بیشتر و بیشتر مردم به شهرها، عادات غذایی آنها تغییر می‌کند و میکروبیوم به فرد روده‌ای که تا آن زمان در خطر آنقراض قرار می‌گیرد.

اما، در چند سال گذشته آنها متوجه شده‌اند که چقدر سلامتی و آرامش ما لازم است. این میکروب‌ها با آسیب، پاسخ ایمنی، از دست دادن حافظه و امید به زندگی مرتبط هستند. جامعه میکروارگانیسم‌ها به عنوان «میکروبیوتای روده» شناخته می‌شوند، اما ترکیب دقیق آن به غذا، ورزش، سطح استرس و خواب ما نیاز دارد.

این موسسه در حال حاضر حدود 825 هزار پوند (یک میلیون دلار) بودجه برای نگه داشتن آنها به صورت یخ زده تا آن زمان دارد.

با این حال، آقای اگلی می‌خواهد نمونه‌هایی از افراد با سبک‌های زندگی متفاوت از جمله زندگی روستایی را برای گسترش تنوع میکروبی مجموعه‌ها، داشته باشد.

این روش از «خزانه جهانیِ بذر سوالبارد» (Svalbard Global Seed Vault) الهام گرفته شده است، که در گم شدن اصل یک بذر، آنها «نسخه‌های یدکی» از دانه‌های ارزشمند آن گیاهان را ذخیره می‌کنند. خزانهٔ جهانی بذر سوالبارد در ۲۶ فوریه ۲۰۰۸ به‌طور رسمی افتتاح شد و اولین سفارش خود را با دریافت یکصد میلیون بذر از یکصد کشور آغاز کرد. در این انبار، که به «خزانهٔ بذر روز قیامت» هم معروف است، تا ماه مارس ۲۰۱۰ مجموعه‌ای از پانصد هزار گونه دانه‌های کشاورزی گردآوری شده بود. انبار این انبار یکی از ۱۴۰۰ انبار در جهان جهت نگهداری بذر برای حالت‌های اضطراری است و تنها انباری است که تحقیقاتی ندارد. در این انبار ۴.۵۰۰٫۰۰۰ بسته بذر نگهداری می‌شوند که در هرکدامشان ۵۰۰ دانه بذر وجود دارد. این انبارهای بیمه جهانی برای تضمین انواع مختلف محصولات غذایی در برابر خطراتی مانند: بیماری، آفت شدن‌ها، خشکسالی و سایر بلایای طبیعی و کره گرم از زمین می‌شود.

بخوان  خلاصه ۱۰۰ هزار معادله کوانتومی به ۴ معادله با کمک هوش مصنوعی

در نتیجه، مطالعات نشان داده است که تنوع موجود در میکروبیوتای انسان در حال کاهش است.

برای کمک به کاهش این ضرر، آقای اگلی به همراه همکارانش از ایالات متحده آمریکا و آلمان، موسسه «خزانه میکروبیوتا» را تاسیس کردند. در این موسسه پروژه‌ای که شامل مجموعه‌ای از نمونه‌های مدفوع منجمد با تنوعی از میکروبیوتا است، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت اثبات مفید بودن آنها برای بدن انسان، می‌توان دوباره کشت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، روده انسان دارای تریلیون‌ها میکروب است که عملکردهای متعددی را انجام می‌دهند. تغییر در میکروبیوم بر مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و سایر موارد ایجاد می شود. این تنوع با توسعه رشد کاهش یافته و در مناطق غربی بیشتر دیده می‌شود.

ایده «خزانه میکروبیوتا» اولین بار در سال ۲۰۱۸ مطرح شد و در پی آن سال بعد به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس شد.

تحقیقات گسترده دانشگاه زوریخ راهی برای حل این مشکل پیدا کرده اند. اطلاعات در حال ذخیره نمونه‌های مدفوع برای ایجاد ساختار میکروب‌های مختلف روده هستند. بسته‌هایی از مدفوع سراسر جهان برای دانش‌آموزانی که مشتاقانه منتظر هستند در سوئیس ارسال می‌شوند و آنها می‌توانند روزی را برای نجات بشر از انقراض کمک کنند.

آقای اگلی به روزنامه تایمز گفت: مردم از تنوع زیستی، کاهش گیاهان و جانوران بسیار آگاه هستند. اگر فیل منقرض شود، از نظر سلامتی شما مشکلی دارید اما اگر میکروبیوم شما به خاصیت مختل شود، می‌توان عواقب بدی برایتان داشت.

نمونه‌های مدفوع منجمد که از مکان‌هایی مانند اتیوپی و پورتوریکو جمع‌آوری شده‌اند، به آزمایشگاه آدریان اگلی «آدریان اگلی» در دانشگاه زوریخ تحویل داده شده‌اند. آقای اگلی که مدیر مؤسسه میکروبیولوژی پزشکی است، می‌گوید که در حال ایجاد ساختاری از میکروبیوتا است.

بخوان  یک حمله سایبری خدمات بیمه بیکاری آمریکایی‌ها را قطع کرد

او می‌گوید که در خطرترین موجودات روی زمین، در روده انسان زندگی می‌کند، بنابراین ما باید به دنبال حفظ آنها باشیم. ، ویروس ها و قارچ ها می شود. اینها نقش کلیدی در تجزیه غذاهایی که می‌خوریم دارند و به ما در جذب مواد مغذی نیاز دارند ویتامین‌ها و مواد معدنی کمک کنند. آنها همچنین می‌توانند پوشش روده و پوست ما را دوباره بازسازی کنند، سلول‌های آسیب دیده را ترمیم کنند و سلول‌های مرده را با سلول‌های جدید جایگزین کنند.

دانشمندان سوئیسی در حال منجمد کردن هزاران نمونه مدفوع انسانی برای پروژه تکمیلی موسسه «خزانه میکروبیوتا»(vault of microbiota) هستند که این امر می‌تواند روزی بشریت را از انقراض نجات دهد.