ویندوز 10 در اولین به‌روزرسانی بزرگ مایکروسافت در سال 2024، امنیت و رفع باگ‌ها را افزایش می‌دهد


ممکن است مایکروسافت با ادغام هوش مصنوعی در بسیاری از جنبه‌های ویندوز 11 پیشروی کند، اما در مورد کاربران ویندوز 10 کاملاً فراموش نشده است. نسخه قدیمی‌تر ویندوز همچنان در بین کاربران ویندوز بسیار محبوب است و خوشبختانه مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی KB5034122 را برای ویندوز 10 منتشر کرده است که مجموعه‌ای از رفع باگ‌ها و ارتقاهای امنیتی جدی را به همراه دارد.

دو مورد از اشکالاتی که آپدیت به آنها اشاره می کند مربوط به استفاده از کارت هوشمند و مشکل نوارهای اسکرول است. شاید هیجان‌انگیزترین به‌روزرسانی‌ها نباشد، اما این کاملاً با پیام‌های مایکروسافت درباره ویندوز 10 همخوانی دارد.

طبق گفته‌ی تایتان فناوری، زمانی که صحبت از کار بر روی ویژگی‌های جدید قابل توجه ویندوز 10 می‌شود، کم و بیش تعطیل است و کاربران نباید انتظار داشته باشند که در آینده شاهد تغییرات عمده‌ای باشند. به روز رسانی KB5034122 به عنوان شاهدی بر این امر است، زیرا عمدتاً تعمیر و نگهداری و تعمیرات توسط مایکروسافت انجام می شود، اما فراموش نکنیم که دستیار هوش مصنوعی همه کاره جدید مایکروسافت، Windows Copilot، سال گذشته در دسترس کاربران ویندوز 10 قرار گرفت. باید ببینیم که آیا Copilot با توجه به اینکه عملکرد فعلی آن نسبتاً محدود است، شاهد ارتقاء و بهبود در ویندوز 10 خواهد بود یا خیر.

کمک خلبان تیم های مایکروسافت

(اعتبار تصویر: تیم های مایکروسافت)

موارد جدید در به روز رسانی KB5034122



منبع