ویندوز 11 آنقدر خراب است که حتی مایکروسافت هم نمی تواند آن را تعمیر کند

همچنین برای افرادی که به هر یک از برنامه‌های ایجادکننده مشکل وابسته هستند، راه‌حل عالی نیست، زیرا حذف نصب آنها ممکن است گزینه مناسبی نباشد.

سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز 11 نرم‌افزارهای پیچیده‌ای هستند که باید با ترکیب‌های بی‌شماری از سخت‌افزار و نرم‌افزار کار کنند، اما این هنوز باعث شرم‌آوری مایکروسافت نمی‌شود. همچنین به من اعتماد زیادی در مورد ویندوز 12 نمی دهد، که طبق شایعات این شرکت روی آن کار می کند – ترجیح می دهم مایکروسافت ابتدا روی تعمیر نسخه های فعلی ویندوز تمرکز کند.



منبع

مایکروسافت ادعا می کند که در حال کار بر روی یک قطعنامه است و من امیدوارم که بتواند راه حلی را ارائه دهد که این مشکل را بدون وادار کردن کاربران به حذف برنامه های خاص برطرف کند. با این حال، این نگران کننده است که به نظر می رسد مناطقی وجود دارد که ویندوز 11 (و ویندوز 10 که از این مشکل نیز رنج می برد) آنقدر خراب است که مایکروسافت به سادگی نمی تواند آن را برطرف کند.

به نظر می رسد که اشکالات با کلیدهای رجیستری آسیب دیده و داده های مربوط به برنامه های مایکروسافت آفیس و برنامه هایی که با نرم افزار آفیس و همچنین ویندوز و Outlook یکپارچه شده اند، همزمان است.

باگ‌ها روی همه افراد تأثیر نمی‌گذارند، اما کسانی که با آن‌ها مواجه می‌شوند ابتدا متوجه شدند که چیزی درست در ژانویه سال جاری درست نبوده است. اگر امیدوار بودید که مایکروسافت در آن مدت متوجه شده باشد که چگونه مشکل را برطرف کند، پس من یک خبر بد برای شما دارم.

بخوان  این به روز رسانی DoorDash انتخاب های بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد - به صورت رایگان

تسلیم شدن؟

در مورد “سلامت” مایکروسافت صفحه وب در رابطه با موضوع، مایکروسافت خاطرنشان می کند که “برنامه های جستجوی ویندوز و پلتفرم جهانی ویندوز (UWP) ممکن است آنطور که انتظار می رود کار نکنند یا ممکن است مشکلاتی در باز شدن داشته باشند” و در به روز رسانی اخیر راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است.

نه تنها فقدان یک راه حل قطعی ناامید کننده است، بلکه راه حل عالی نیست، زیرا مایکروسافت بیان می کند که “برای کاهش این مشکل، می توانید برنامه هایی را که با Windows، Microsoft Office، Microsoft Outlook یا Outlook Calendar یکپارچه می شوند، حذف نصب کنید.”

مایکروسافت به تازگی اعتراف قابل توجهی کرده است و اساساً پذیرفته است که راه حلی برای برخی از مشکلات ویندوز 11 ندارد.

مانند Neowin گزارش می دهد، برخی از افرادی که از ویندوز 11 و ویندوز 10 استفاده می کنند باگی را پیدا کرده اند که از راه اندازی یا عملکرد صحیح منوی استارت، نوار جستجوی ویندوز و برخی از برنامه های پلتفرم جهانی ویندوز (UWP) جلوگیری می کند.