پلاگین‌های ChatGPT رسماً اینجا هستند، و من در حال حاضر مملو از ترس دیستوپیایی هستم

من در مورد چندین شرکت تبلیغ کننده پلاگین در این لیست کاملاً مشکوک هستم – فکر نمی کنم استفاده از هوش مصنوعی به برنامه رزرو رستوران OpenTable اصلاً ضروری باشد – اما یکی وجود دارد که واقعا من را نگران می کند: کلارنا.

نباید از ستاره در حال ظهور (خوب، گاهی اوقات در حال سقوط) غافل شد گوگل باردOpenAI مدل محبوب یادگیری زبان را اعلام کرده است ChatGPT اکنون دارای پشتیبانی رسمی پلاگین برای توسعه دهندگان است.

اکنون، من اینجا نیستم که فقط در Klarna (یا هر سرویس خرید-اکنون-پرداخت-بعد) بخرم، اما بیایید در اینجا صادق باشیم: این پلتفرم ها در بهترین حالت نسبتاً مفید هستند و کاملاً درنده در بدترین حالت. مطمئنم که همه نظرات من را در اینجا به اشتراک نمی گذارند، اما من همیشه احساس می کردم که شرکت هایی مانند Klarna، Afterpay و Zip صرفاً برای شکار افرادی وجود دارند که از حقوق و دستمزد تا چک حقوق استفاده می کنند – گرفتن بدهی قراردادی به دلیل هزینه های کوچکتر مانند سفارش دادن به بیرون و اگر از من بپرسید، خرید برخی از مواد غذایی اساساً هرگز ایده خوبی نیست.

هوش مصنوعی هنوز یک فضای عمدتاً کنترل نشده است. هیچ چیزی نمی تواند مانع از پیشنهاد ChatGPT به شما شود باید برای تحویل گرفتن آن بوریتو وام بگیرید. البته، ChatGPT در واقع نمی‌داند که یک بوریتو چه طعمی دارد، اما مطمئناً می‌تواند مجموعه‌ای از سخنان منتقدان غذا را با هم ترکیب کند تا شما را متقاعد کند که اینطور است.

این … یک لیست واقعا عجیب است. من تنها کسی نیستم که چنین فکر می کنم، درست است؟ برخی از آنها منطقی هستند. Wolfram و FiscalNote هر دو سازمان‌هایی هستند که سابقه کار با فناوری هوش مصنوعی را دارند، در حالی که ادغام ChatGPT با Slack چیزی بود. از قبل می دانستیم. صحبت کردن نیز کاملاً تعجب آور نیست. ما قبلا دیده ایم GPT-4 کار به عنوان معلم مجازی در برنامه زبان رقیب Duolingo.

بخوان  هوشمندتر کردن ربات های حمل و نقل

راستش این جور چیزها من را نگران می کند. نه در سطح شخصی، زیرا قرار نیست به یک چت بات اجازه بدهم که به خاطر سبد خرید غذا بدهکار شوم، بلکه در سطح اخلاقی، زیرا برخی افراد اراده تحت تأثیر آن قرار گیرد. همچنین تهدید کاملاً متفاوتی وجود دارد که شرکت هایی مانند Klarna خدمات مشتری انسانی را به جای دستیاران هوش مصنوعی راه اندازی می کنند. این امر نه تنها می تواند به قیمت شغل افراد واقعی تمام شود، بلکه افراد مستاصل از بدهی و ناامیدی، بهتر از یک ربات گفتگوی بی احساس، توسط یک فرد واقعی خدمت می کنند.

سایر شرکت کنندگان در برنامه پلاگین توجیه کردن کمی سخت تر هستند. OpenAI می‌گوید که برای ایجاد جامعه‌ای که آینده الگوی تعامل انسان و هوش مصنوعی را شکل می‌دهد هیجان‌زده است، اما من واقعاً متقاعد نیستم که این موارد استفاده‌ای هستند که در آن تعامل انسان و هوش مصنوعی در واقع وجود دارد. مورد نیاز است. من در حال حاضر می‌توانم به راحتی با استفاده از برنامه KAYAK تعطیلات خود را رزرو کنم – من به یک ربات چت نیازی ندارم تا در این فرآیند به من کمک کند. آیا تو؟

نظر: ChatGPT کاربردهای خود را دارد، اما لازم نیست همه جا باشد

تحت “فلسفه استقرار تکرار شونده” OpenAI، آزمایشگاه هوش مصنوعی است آزاد کردن دسترسی اولیه به افزونه به تعداد محدودی از شرکت‌های شریک به منظور مطالعه نحوه استفاده از افزونه‌ها و میزان مؤثر بودن آن‌ها، قبل از متعهد شدن به عرضه در مقیاس وسیع‌تر (توسعه‌دهندگان در حال حاضر می‌توانند برای دسترسی در فهرست انتظار مشترک شوند).

بخوان  Adobe تقریباً قطعاً از محتوای شما برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می کند



منبع

نکته ای که من سعی می کنم به آن اشاره کنم این است که برخی از افرادی که بدترین آسیب را از دست شرکت های پرداخت دیرتر متحمل می شوند دقیقاً همان افرادی هستند که در برابر تأثیرات تجاوزگرانه هوش مصنوعی در جامعه ما آسیب پذیرتر خواهند بود. قبلاً در مورد چگونگی آن نوشته ام هوش مصنوعی می تواند یک نسل کامل از بچه های آینده را نابود کند اگر مراقب نباشیم، و سیلی زدن ChatGPT به Klarna دقیقاً همان مزخرفات مزخرفی است که من در مورد آن صحبت می کردم.