گوگل در حال کار روی یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است

گویا گوگل قصد دارد ماه آینده Magi را قبل از معرفی ویژگی‌های جدید در پاییز معرفی کند. این تاریخ نشان می‌دهد که این پروژه در رویداد I/O ۲۰۲۳ ظاهر می‌شود. این شرکت قصد دارد ویژگی‌های Magi را به یک میلیون نفر در ایالات متحده ارائه دهد و تا پایان سال میلادی جاری دسترسی به آن را به ۳۰ میلیون کاربر گسترش دهد.

شایان ذکر می‌کند که بسیاری از این ویژگی‌ها، ویژگی‌هایی هستند که گوگل در گذشته آن‌ها را نشان می‌دهد یا در پلتفرم‌های دیگری مانند Duolingo وجود دارد و اکنون قرار است با هوش مصنوعی بهینه شود.

وی افزود: هر طرح و ایده‌ای حاصل از طوفان فکری به راه‌اندازی نمی‌شود، اما پیش از این گفته‌ایم، ما از ارائه ویژگی‌های جدید برای هوش مصنوعی به جستجوی هیجان‌زده می‌توانیم و به زودی بیشتر را به اشتراک بگذاریم.

سامسونگ با گوگل تاکید بر خود Magi، ماه گذشته اعلام کرد که در حال بررسی موتور جستجوی مایکروسافت موسوم به Bing به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در دستگاه‌ها است.

یکی از کارشناسان در پاسخ به پرسشی درباره این گزارش به انگجت گفته است: ما سال‌ها است که هوش مصنوعی را به جستجوی گوگل آورده‌ایم تا نه تنها کیفیت نتایج را به طرز چشمگیری بهبود بخشد، بلکه راه‌های کاملاً برای جستجوی مانند «گوگل لنز» است. » و جستجوی چندگانه معرفی کنیم. ما این کار را به شیوه‌های ساده و مفید انجام می‌دهیم که بالاترین آن را برای ارائه اطلاعات با کیفیت تعیین‌شده، حفظ می‌کند.

این شرکت قابلیت‌هایی را آزمایش کرده است که می‌توانند موسیقی را از طریق مکالمه با چت‌بات جستجو کنند.

بخوان  Tile با انجام برعکس AirTag اپل مشکل تعقیب برچسب را برطرف می کند

به گزارش تایمز، این شرکت بیش از 10 کارمند را به این طراحی سفارش کرده است.

از جمله ویژگی‌هایی که گوگل در حال توسعه آن است، یک ربات گفتگوگر یا اصطلاحا چت‌بات است که می‌تواند به سوالات در حوزه مهندسی نرم‌افزار پاسخ دهد و «کد» تولید کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، گوگل در رقابت با ما و اوپن‌ای‌آی‌ای که مشهور و مشهور ChatGPT را توسعه داده است، در حال تلاش برای ساخت یک موتور جستجوی کاملاً جدید برای ساخت یک موتور مصنوعی است.

سایر افزودنی‌های جدید در مراحل مختلف توسعه شامل یک ویژگی در مرورگر Chrome با نام «Searchalong» است. این ویژگی به چت‌بات اجازه می‌دهد تا صفحه وب را که در حال خواندن آن هستید، اسکن کند تا اطلاعات متنی ارائه دهد. اگر به دنبال مکانی برای اقامت هستید، می‌توانید از چت‌بات استفاده کنید که در محل‌های اقامتی نزدیک برنامه‌ریزی‌شده‌تان را ببینید و چه کارهایی را انجام دهید.

این پروژه هیچ جدول زمانی مشخصی ندارد. با این حال، با دانستن اینکه گوگل با اسم رمز «Magi» در حال توسعه مجموعه‌های از ویژگی‌های جدید بر اساس مصنوعی برای موتور جستجوی فعلی خود است، نویدبخش است.

گزارش شده است این بیانیه سامسونگ، گوگل را به هراس انداخته است، چرا که قرارداد جستجوی این شرکت با سامسونگ مشخص است که 3 میلیارد دلار در سال است و امسال نیز نوبت تمدید جستجوی سودآور آن با اپل است.

گزراش شده است که شرکت گوگل در واکنش به اعلامیه سامسونگ مبنی بر نیت به استفاده از موتور جستجوی Bing در دستگاه‌های خود، در حال توسعه یک موتور جستجوی جدید بر اساس هوش مصنوعی و همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای موتور جستجوی واقعی خود است. است.

بخوان  تصادف شدید عابر پیاده با اتوبوس شهری + فیلم

به گفته نیویورک تایمز، این شرکت در شروع ایجاد یک سرویس جستجو است که سعی می‌کند آنچه را که از آن می‌خواهد، پیش بینی کند، به این امید که «تجربه‌های بسیار شخصی‌تر» ارائه کند.

انتهای پیام



منبع

ویژگی‌های «GIFI» و «Tivoli Tutor» از دیگر ویژگی‌های آزمایشی هستند که کاربران این امکان را دارند که از جستجوی تصویر گوگل برای تولید تصاویر و مکالمه با یک چت‌بات برای یک زبان جدید استفاده کنند.